Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdno po vlaštovkách

24. 03. 2005
7
0
2153
Autor
numi

Každý má svůj koutek, kde může být sám... (pátý z cyklu brněnských žalmů) Denisovy sady

Pokaždé,

když to na mě

přijde

a potřebuji

být v Brně sám,

doběhnu tramvaj

či trolejbus

- jezdí tak často,

že se na ně nečeká -

a vydám se

hledat ticho.

 

Trolejbus

končí v Komíně

a tramvaj

zase v Bystrci

- ať tak

či onak -

zbytek musím

vždycky dojít

po svých -

ale ono to

vážně stojí

za to.

 

Ani živáčka,

ani živé duše

tady není.

A ty mrtvé

tady už dávno

nestraší.

Jen telegrafní dráty

půlí krajinu

a na nich

je jen prázdno.

Prázdno

po vlaštovkách.


numi
31. 03. 2005
Dát tip
Přidal jsem brněnské foto, tak Vám dávám věděti. Není to sice onen koutek, ale tak nějak to symbolizuje samotu... Osamocený skvost.

romale
25. 03. 2005
Dát tip
Ty jo, fakt přesně... Paráda. *

já jsem hloupá vidím ukecanej sloupek slov kterej mě štve tím, jak je ukecanej a říkám si blá blá tak už to dopověz ať můžem jít no

numi
25. 03. 2005
Dát tip
inlajn - ;o) swandrow - Díky za návštěvu, přečtení a příspěvek... Brnem se prochází nádherně... Dalo by se říci, že procházka Brnem je oslňující - a to přehnaný není... ;o) romale - Děkuji za vše. dítě_na_skleníku - Díky za přečtení a za zastavení. Konečně něco negativního - potěší i to. A jít už není kam... Tam končí svět. Tam kde ani nic není...

probe
25. 03. 2005
Dát tip
A ty mrtvé tady už dávno nestraší. Jen telegrafní dráty půlí krajinu a na nich je jen prázdno. Prázdno po vlaštovkách. Tohle se mi moc t.- to- líbí.

Sarrah
24. 03. 2005
Dát tip
Líbí se mi...... Jen telegrafní dráty půlí krajinu a na nich je jen prázdno. Prázdno po vlaštovkách. ......................Tip

Slza_hvězd
24. 03. 2005
Dát tip
*** T Hodně rozkouskované, ale atmosfericky to něco vypovídá, líbí

tip jak Brno :o) *******

inlajn
24. 03. 2005
Dát tip
hoď si na MĚ ...hned na začátku....a je to Ok docela, no, mě zastavil až ten "živáček", to by se fakt dalo jináč.....vyujáudřiut....

ysalamiri
24. 03. 2005
Dát tip
tahle je teda úplně úžasná *

numi
24. 03. 2005
Dát tip
Vesuvanka - Děkuji. Snad nám některé kouty nechají nezastavěné... Jsou místa, na kterých každému dojde, že na ně nesmí lidská ruka šáhnout... Snad... Sarrah - Díky, že ses stavila a napsala. Ještě víc potěší, že to byla chvála... ;o) Potěší. Slza_hvězd - Díky za dvousečnou kritiku... ;o) Musím se přiznat, že jsem nad tím seděl tři dny a zkoušel jsem tomu ještě vdechnout i tu plynulost. Taky se mi to zdálo rozkouskované, ale nevěděl jsem, co s tím... Vím, že to není dokonalé, ale dokonalost je jěště nedokonalejší než samotná nedokonalost, tak jsem ji nechal tak, jak byla. Ještě jednou díky. malinka_hvezdinka - Děkuji ti za návštěvu a za tip. Za tak nádherný a atmosferický tip. Brno takové je... ;o) inlajn - Díky za opravu. Mě dělá mně a mě někdy problémy... I když vím, kde co použít. Musím na to ale myslet. Na papíře jsem to měl dobře a při přepisování jsem tam hodil, co jsem tam hodil... ;o) Dík moc i za přečtení... S tím živáčkem je to tak trochu Skácelovské zdrobňování. A já na něm vyrostl... PS: V té druhé větě je to mě špatně schválně... ;o) ysalamiri - Díky za hřejivá slova... ;o) I za návštěvu.

inlajn
24. 03. 2005
Dát tip
...to víš, my puntičkáři................

vesuvanka
23. 03. 2005
Dát tip
To je krásné a mluví mi z duše.... TIP i já jsem měla místečka, kam jsem ráda jezdívala, jenže časem byly louky zastavěné, hlinité cesty nahrazeny asfaltovými.... prázdno po vlaštovkách, ale ony se vrátí (i když je jich také méně než dříve)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru