Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spomienka na punkový koncert v Cinobani na jeseň 2002...

24. 03. 2005
0
0
1548
Autor
Eset

Venované neodbytnému nápadníkovi, ktorý nepochopil, o čom je recenzia vnútorného prežívania v prítomnom okamihu sústredenia a tým, ktorí pochopili to, čo som stihla zmapovať a zakresliť na pokrčenú papierovú vreckovku, poliatu pivom...Asi toľko k čítaniu tohto čohosi...

Zápis z priameho frontu dobyvateľov rieky, prúdu opusteného života. Na vlasoch sivé dažďové kvapky absolútnych odpichov siluety človeka. Na poslednú facku od vratných experimentov, v dychu absolútny duch pravdy. Namoknutý močiar dúhových siluet a tieňov, za drsným tvarom košatého bláznovstva. Nakrivený stožiar citov v hĺbke zalesnenej lásky. Po bolestivom útoku otvorených jaziev, do lúčov novoty pudových impulzov pod vedením nakradnutých myšlienok o Bohu. Trochu napínavých žalúdočných fráz, po vnútornom udusení navonok čistý prelud pohľadu. V lone jednoduchého práporu citov zabíjať umučenú minulosť. Na bránach vlákna nových pavučín a neústupné oklamané oči. Po spárení nálad haluzy vŕbových strachov na špici mŕtvej vášne. Dar lúštiteľa potvorských náhlych pudov, zničený balansom nad elementom života. Na kúsku parížskych modrých oblakov za hrobom zničenia deviatich nárazových pudov. Oslepení pokojom a istým sľubom korekcie točitých schodov. Zabudnutý na šedivom pásmi naklonených stoličiek intuície. Pochodovaním v rytme blaha je opísané peklo. Zožratý gaštan zvieratkom osolený vo vymyslenej soli. V uchlípanom stave bažiaci tvor po nohách orientu v niti pustých lesov. Ukončený pocit troch právd.


Eset
26. 04. 2005
Dát tip
aramis: ...ani ty?:):)

aramis
06. 04. 2005
Dát tip
ano, zatial nikto :)

...sak ja som to pochopil...preto som napisla ze fajn ulet... ...a je to tak lepsie to je fakt...vsetkeho vela skodi...

Eset
30. 03. 2005
Dát tip
...tomuto nerozumel zatial nikto...ale veď je to mimo, tak co...:) ...a bolo by to pokracovalo, keby...ale lepsie je to asi takto... ...a vdaka, ze si to precital...:)

...no nerozumiem ani pol slova... ....fajn ulet...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru