Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DÁREK PRO VĚZNĚ !

29. 11. 2000
0
0
1865
Autor
part

Mříže z věznice , u nich svůdnice stojí tam rozkročmo Je Bez kalhotek,mne si ňadra lehce podprsenku nechce. Vysoké podpatky, černé podvazky punčošky na doraz, otírá se o provaz. Vězeň na vězeňské posteli, ruce přez mříže jí pocelí. Otírá se o tyče, on strká jazyk do chtíče. Vtom se mříže otevřou, oba se obejmou. Holka před ním klečí, když úd mu z kalhot trčí. Děva to ústy ovládá, on ji vtom pomáhá. Muž je celý napjatý od hlavy až po paty. Žena stále rajcuje , když ze zadu ji rajbuje. Muž ji valí bez konce, holka vzdychá třesouc se. Prožívám to s Oběma, je to prostě nádhera, mnění různé polohy, Už to chce, už to přichází, rukou si ho přiráží, ústa její čekají, když Sperma vně vnikají. Všechno s chutí spolyká - vtom zmateně odchází, když CELÝM TĚLEM semeno jí Prochází !
Tynic
09. 12. 2000
Dát tip
Obsah jako duchaplné texty v levném pornočasopise...trochu málo... Prostinké věty jako v první třídě... Zpracování textu samotného na mizerné úrovní... Báseň to není...je to popis... novinová veršovánka... nebo mi možná smysl unikl... S takovýmihle texty pozor, jsou zde lidé, které může takováto otevřenost znechutit... Možná by bylo vhodnější napsat do prologu alespoň drobné upozornění ( patří to k dobrému tónu )

Dědouch
05. 12. 2000
Dát tip
fuj,vole...

part
05. 12. 2000
Dát tip
proč fuj - dyť je to deodorant ala " Vojtek " !

part
04. 12. 2000
Dát tip
Vojtku od Partovové , to jsem psala Já-TEN by se ti vysral na takové sračky! Zkoušela jsem jen jak kdo je silný...bytek si přeber! Teď si přečtu Tvoje díla- MYSLÍM , že ......???MMM KDO umí ten čumí , kdo neumí ten kouše ! Ty seš jenom bleška! Jdu se postříkat " BIOLITEM " Čáááágo ! Máš štěstí , že nevím jak vypadáš...strašně bych se na tebe usmála až Tě potkám... dík... gemb.- mamali -

part
04. 12. 2000
Dát tip
CHybí slovo " ráda usmála " .... vydržel jsi tu dlouho asi víš proč...nikdy nic nemyslím ve zlém, jen co na jazyku to ( momentálně ) v Písmáku. Ještě něco Ty Jsi ten pravý co má o pravopisu- - to největší právo psát ! ( nebo si chtěl tím taky bejt zajímavej ! ) adieu !

Vojtek
04. 12. 2000
Dát tip
pravopis neumim... já sem z něho propadal :-(

Vio
30. 11. 2000
Dát tip
Slabá forma a ještě slabší obsah... nic pro Via... Škoda, že tu nebyl Cavalero. Asi mu napíšu ;-)

Vojtek
30. 11. 2000
Dát tip
Heleďse Parte, mně nejde o obsah (piš si co chceš, když se to líbí) ale proč takovéhle věci dáváš (strkáš) do arény??? Formu aby hledal mikroskopem, rýmy nestojej za nic... mrháš časem krytiků...

Vojtek
30. 11. 2000
Dát tip
:-(

Vojtek
29. 11. 2000
Dát tip
mnění se píše mění...Mně to přijde jako porno rýmovačka...

part
29. 11. 2000
Dát tip
Vojtku,když Jsem Ho tam měl, tak Jsem se chvěl - ale to ty ještě nemůžeš znát.Víš ,když se to postaví tak se rozum zastaví! " AHA " ,ale to ty asi ještě neznáš ! ...Kdoví , kolik písmenek navíc tam napíšeš ty ?????????????????????????????

JiKo
29. 11. 2000
Dát tip
ALT+F4

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru