Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SPARTA

28. 03. 2005
4
0
1589
Autor
tKoudy

SPARTA

SPARTA SPARTA SPARTA,

SPARTA SPARTA SPARTA,

SPARTA FOREVER !!!


tKoudy
30. 08. 2005
Dát tip
Musim souhlasit.....

pozorovatel
30. 08. 2005
Dát tip
vlastně dokonalý haiku :)

BohemiFan
07. 04. 2005
Dát tip
fakt nechápu, proč si tu hrajete na fotbalový fanoušky, když JENOM MY jsme to dotáhli k dokonalosti:) BOHEMIÁÁÁÁNS

hippiesanda
07. 04. 2005
Dát tip
nuget:jó já blesk taky nečtu:) má tohle vůbec ještě cenu rozebírat drazí?:) ps.:nuget, když mi budeš něco řikat tak mi prosimtě posílej avízo, kdyby mi teď neposlal avi bohemiFan tak vůbec nevím žes na mě mluvila.. BohemiFan:k dokonalosti?spíš do konce:) náhodou proti bohemce nic, ta je(byla) v poho:)

BohemiFan
07. 04. 2005
Dát tip
hippiesanda: Jestli to sleduješ, tak víš co se teďka děje a jestli ne, tak se jukni na webový stránky, abys viděla, kam až může fanouškovský šílenství dojít...

hippiesanda
07. 04. 2005
Dát tip
BohemiFan:jó slyšela jsem:)

tKoudy
01. 04. 2005
Dát tip
Text: Tolik kecu sem necekal:) Jen sem se trochu nudil:)... -->> http://www.gta-sa.org

hippiesanda
30. 03. 2005
Dát tip
nuget:no to asi hovno..sparta the best? to sis přečetla v blesku ne? P_P:no jo..já vím ale když jde o slávii tak je to u mě docela předvídatelný..:)

Nugetka
30. 03. 2005
Dát tip
SPARTA JE NEJLEPŠÍ hippiesando, Blesk nečtu, nemám to zapotřebí, Ty snad jo?! :-D vidíš, a tos mi byla docela sympatická :D :D :D SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA SPARTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Petr_Pan
29. 03. 2005
Dát tip
hippie> tušil jsem takovou reakci a zároveň si nemoh to avi odpustit - chjo .. .-))

lumir
28. 03. 2005
Dát tip
slavia slavia slavia slavia slavia..... atd

tKoudy
28. 03. 2005
Dát tip
cekal sem to. :)

lumir
28. 03. 2005
Dát tip
su veci, ktore sa daju ocakavat 8)

Nugetka
28. 03. 2005
Dát tip
Takhle prznit haiku, že se nestydíš!!! :)))

slonovina2
28. 03. 2005
Dát tip
to je úžasně primitivní...tip*

obluda
28. 03. 2005
Dát tip
a cakal si aj toto? spartaaa, spaaartaa, primitivu parta!

Jeheheman
28. 03. 2005
Dát tip
nesouhlasí ti počty slabik,o))

:o)

Petr_Pan
28. 03. 2005
Dát tip
avi + líbí se mi graficky - takový čistý + jednoduchý .. TIPnu si ;-))

hippiesanda
28. 03. 2005
Dát tip
SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ SPARTA SRAČKA NEJVĚTŠÍ co se dá na to říct...

hippiesanda
28. 03. 2005
Dát tip
(avi P_P když už mi to avízo poslal taky:))

hippiesanda
28. 03. 2005
Dát tip
takle totiž vypadá nejlepší tým

Nugetka
28. 03. 2005
Dát tip
Jeheheman: počty slabik souhlasí! hippiesanda: SLAVIE BUZERANTŮ LEGIE!!! SPARTA JE THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo a brácho, je to zprznění haiku, ale zas je to za Spartu, takže tip...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru