Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20050328

28. 03. 2005
1
0
1138
Autor
gretka

Zdal se mi sen..

Byli jsme s rodinkou ve vysokych horach, kde bylo plno stromu plnych zivota, krasne zelenych. Take tam byl takovy velikansky sraz a dole v nem reka, drava. Meli jsme sebou velike bagly. Hledali jsme cestu. Mohli jsme jit po hrebenu a nebo dole podel reky, ale dostat se k rece bylo nebezpecne, hrozilo sklouznuti.. Byl tam i muj stryc Petr a i jeho zena, ti rikali, ze snad pujdou podel te reky a take jsme potkali nekoho, par, muze a zenu, prisli ze zdola od reky a ten muz rikal, ze je to krasna cesta, ze sem tam se da i brodit. Rodinka se rozutekla - konal se pruzkum a ja zustala sedet nad srazem..cucela jsem dolu a v tom mi spadli bryle. Koukala jsem za nimi a prala si, aby nespadli moc dolu, pac bych pak mela cestu dalekou dolu po korenech stromu... v tom jsem si rekla, ze by je mohl nadnest vitr a ze to mi pak maminka nevynada. A tak je nadnesl vitr a ja si je chytla :) ..
Manon2
23. 06. 2005
Dát tip
To byla spíše vichřice jak vítr, ne?!

lumir
28. 03. 2005
Dát tip
a sakra 8)

:o) foukálek pomoh :o)

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
fakt?

Perchta
28. 03. 2005
Dát tip
*

Kvalkan
28. 03. 2005
Dát tip
a kde jsem ja?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru