Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALBRECHTICE 1

28. 03. 2005
2
0
1276
Autor
vojtěch

V malé obci Albrechtice

továrna je na kostice

samozřejmě na nepravé

ty pravé jsou v moři hravé


tak se omlovám, že se omlouvám

byl sem v albrechticích, víš? lyžovat, víš? a taky pít alkohol, víš? a brát jiný drogy, víš? sorrry

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
nevim ps:netřeba omlouvat

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
no..tušíš správně:)

Richiee
28. 03. 2005
Dát tip
Opět ukázka Vojtěchova skvělého kritického myšlení. Nevim. Bravo. Báseň začíná jako pěkný nonsens, druhé dvojveší je násilné, že víc už to snad ani nejde. Rytmus, rým, obojí je slabé.

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
richiee:nechci tě podceňovat, ale víš co jsou to kostice?!

achjo

Richiee
28. 03. 2005
Dát tip
Tak mne prosím nepodceňuj, drahý.

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
...ne že by úžasné, ale od Albretchtce značný posun, básník, a to nutno ocenit, jde dál svou jedinečnou,dosud snad nikým, až na značkaře, nevyšlapanou cestou: TIP.

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
tip--zapomněl jksem.-

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
nesouhlasím s tím, že druhé dvojveRší je násilné.Já když mám čas tak zapnu počítač a napíšu pět vesnic cca za 10 minut(i s vložením do Písmáka) a píšu co mě napadne.Dávám si pozor na rytmus a na rýmy a když to vyjde tak tam propašuji i nějakou tu souvislost mezi verši.Tady mě to příjde dokonalé-ty pravé(verlibí ústa) jsou v moři hravé-žijou a zvesela se koupou- no nejni to krása?!

inlajn
28. 03. 2005
Dát tip
odebírán tip pro zradu..a našťouchlej? Esi nasranej, ne, esi sjetej, taky ne, esi vodpočatej a s párou, jo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru