Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bdění

28. 03. 2005
1
0
1205
Autor
ianK

Lunace čas
šeříku vůně slast
slavičího zpěvu hlas
vyplakaného nebe jas
inlajn
29. 03. 2005
Dát tip
jo, cejtim "to"...tip

vojtěch
28. 03. 2005
Dát tip
rytmus,a je to v poho...možná to je takhle schválně.nevim.

Richiee
28. 03. 2005
Dát tip
Ne, Vojtěchu, není to "v poho". Správně sis všiml kolidujícího rytmu, i když o rytmus v tomto "dílku" nejde ani omylem, ale vůbec tě nezarazily čtyři po sobě jdoucí gramatické rýmy, které už nějakých 150 let pokládáme za nelibozvučné a nežádoucí. Báseň je IMHO velmi špatná. Má vyjadřovat osobní dojmy z jarního klokotání, ale je to činěno neohrabaně a nečtivě. K tomu se zde nenajde jediné slovní spojení, které by utkvělo v mysli. Prostě je to říkanka, Vojtěchu. Prosím, apeluji na tebe, dvakrát měř a jednou řež. Autorovi se omlouvám, že používám jeho dílo k ukázce něčího ignorantství, ale snad nalezneš v mé kritice i něco, co ti pomůže v další tvorbě.

ianK
28. 03. 2005
Dát tip
Vím, že je to kakofonní, ale náhlý pocit v zamyšlení netřeba rozvíjet a umělizovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru