Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odloučení

29. 03. 2005
0
0
782
Autor
francis

Z nějakého důvodu pro plachetnici na cestách.

Všem vlajkovým lodim: z břehů a pevnin zní přesvedčení o hledání ztracené. Světlo majáku na chvíli zeslabilo, došlo ke ztrátě signálu s vlajkovou lodí se znakem růže na přídi i plachtoví.
Vysílám signál tam někam na moře mezi bouře a uragány zde z pevniny se základy pevného žuloveho kamene.
Svitím opět všem, jenž hledají cestu a mé oko spočivá na hladině hledajic jen tu jedinou,
která chytala zář do svých plachet. Odplula.
Všem vlajkovým lodim: bijte zvony, nemají-li srdce, záře odrazu oněch plachet není. Vím o poslání na divokych mořích, vím i o cestách na jih křižujíc obzor než se setmí.
Všem spřáteleným lodím všem vlajkám mého břehu: přišla o kormidlo. Já o ni. Doveďte ji, je-li ve vašich rukou mocnosti života, naveďte ji mým směrem, vyzývám i vás hlubiny podmořských řek najděte proud, silný přivést mi ji nazpět. Všem vlajkovým lodím: milovat znamená citit blizkost vašich srdcí. Ale milovat JI znamená polovinu srdce odevzdat, a celé je potom položit na oltář osudu. Připluje-li, zaveďte ji ke stromu.
Všem vlajkovým lodím: naplňte své poslání a ukažte směr, jenž JÏ přinese štestí. Stěny domu jsou teď tiché.
Všem vlajkovým lodím mého břehu: ukažte směr Té, již nejvíc sluši růže v plachtoví.
outlejn
29. 03. 2005
Dát tip
osud, osud, osud, osude.....bez tipu, ale potenciál tam bezesporu je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru