Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píčovina

30. 11. 2000
2
0
1475
Autor
Ragnarok

Zavřel jsem oči a před nima se mi začala odehrávat historie světa. Spatřil jsem bílou díru do jiného Vesmíru zabalenou do modrého světla oblaku jakýchsi blesků. Nevěděl jsem co to je a snažil jsem se je sledovat. Můj zrak však nevydržel jejich žár. Bylo to divné, protože jsem měl pořád zavřené oči. Nechápal jsem to a pak jsem asi usnul. Zdál se mi sen. V něm byla zas ta díra, ale byla trochu jiná, a ty blesky už vůbec nebyly blesky. Z té díry pocházel život. A pak mi došlo, že svět je jen o tom jednom.
j_i_r_i_k
26. 06. 2003
Dát tip
Teda Ty seš vskutku soumrak bohů... Tedy těch literárních určitě... Ale stejně :)...

Lowlander
24. 04. 2003
Dát tip
Hmm... prázdné... poentu jsem pochopil, ale až z kritik... Pokud tam vůbec poenta byla... a je to nudně zdlouhavé...:o(

Fladdermus
24. 12. 2002
Dát tip
Už jsem nějaký zmatený, asi klečím příliš dlouho u počítače a nebo se mi to vážně nelíbí... Asi ano.Tohle mi nesedí. Zajímalo by mne, jestli se Ragnarok někdy postaví kritikám čelem a také nám něco pěkného odepíše?

viz Clovrdík

metan
06. 12. 2000
Dát tip
ukecané, nevidomé jo a ten zrak ti do toho nesedí stylisticky

Carodej
05. 12. 2000
Dát tip
viz Miroslawek.

Víla
05. 12. 2000
Dát tip
muj boze... ...no... ...kazdy po svem... ;)

ZEEMAN
02. 12. 2000
Dát tip
Nic v tom nehledejte, vždyť je to prece jenom picovina...

Vio
01. 12. 2000
Dát tip
Ale jistě, myšlenka v tom je, jenže mi nepřijde zrovna zaznamenáníhodná. Ten styl mi moc nesedí. A vůbec si nejsem jist, jestli je to lyrická báseň.

Skleboun
01. 12. 2000
Dát tip
Nevim, nevim...i ten nazev mi nesedi a cele je to nejake "divne"...Jestli jste v tom nejakou myslenku nasli, gratuluju, ale ja ji tam proste nevidim.

JiKo
30. 11. 2000
Dát tip
CTRL+C název CTRL+V

Sadaf
30. 11. 2000
Dát tip
add. _JiKo_...

Cavalera
30. 11. 2000
Dát tip
Nevím jestli je to skutečně píčovina, pokud by v tom byla ta hluboká pointa, kterou jsem si v tom našel, tak by to měla aspoň myšlenku, ale jestli ta pointa je jen v mý hlavě, tak mi nezbývá, než se připojit k Jikovi a Sadímu a porušit tak vše co jsem řekl a kritikách a dát tak za pravdu jikovi, čímž mu složit další omluvu, ale radši budu doufat, že ta hluboká pravda tam je:-)

clovrdik
30. 11. 2000
Dát tip
já myslím, že v tom ta myšlenka je, jen ten název je k ní poněkud transparentní, až moc k veci.

rire
30. 11. 2000
Dát tip
je to legrace :) proc vraštit čelo a hrát si na vážné kritiky :)) sice drobet vulgární - ale co :) ŤAP :) za srandu

Miroslawek
30. 11. 2000
Dát tip
viz clovrdik

Vyjan
30. 11. 2000
Dát tip
Já jsem přírodní člověk. Na mě to je moc ukecané, ověšené abstraktními pentličkami. Dámský klín mám radši nahatý než ozdobený sférickými blesky. Mé pojetí Pičoviny je jiné: Teatrum mundi je zázrak kundy. (Omlouvám se dámám a krasoduchům, jakož i mládeži do 18 let)

Danny
30. 11. 2000
Dát tip
:-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru