Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LÍSTEK

30. 03. 2005
1
0
1385
Autor
Open

Když chci říct bohu díky, tak si cvaknu lístek. Jemnej desátek. Dík za ty prachy. Dík za toho kluka. Dík za slunce. Dík, že dneska chodím.
Vždycky nejsem vděčná. Většinou na zastávkách vobhlížím silný chlápky v modrejch bundách. V metru nevystupuju tam, kde stojej oni a policajti.
Měla jsme blbej den, tak co bych měla platit. Za co? & z čeho?
Moji vnitřní & vnější revizoři jsou totožní. Pustili mě, když jsem ztratila práci & užila je jako psychoanalytiky. Nepustili nikdy, když tam měli policajty. Nastoupím do vozu tramvaje nebo autobusu a větřím. Jsou tu? Ladím vlnu. Nejsou.
Kontroluji to znovu na každé zastávce. Stačí náznak ? cítím, že vlevo za mnou ... Ne, je to jen někdo z nepředvídatelně se pohybujících cestujících, většinou.

Občas si cvaknu, z radosti ? většinou. Že mi dali i co jsem nahlas neřekla.


Alojs
11. 04. 2005
Dát tip
spíš taková úvaha než povídka. ale špatný to není, nicméně zážitek vyprchá dřív, než to skončí

John_Ceder
30. 03. 2005
Dát tip
není nic lepšího než dát sem 5 povídek na jednou..

John_Ceder
30. 03. 2005
Dát tip
sorry 6

John_Ceder
30. 03. 2005
Dát tip
7

Open
30. 03. 2005
Dát tip
Nechápu co je na tom špatnýho.

John_Ceder
30. 03. 2005
Dát tip
jenom, že to nikdo nebude číst..kdybys sem dal každej den jednu..je to rozumnější..

_Psyché_
30. 03. 2005
Dát tip
to bych zařadila spíš mezi ostatní nezařaditelné je to příjemné ale vážně s těmi díly opatrně.... nikdo si tě nepřečte najednou, musíš posečkat

Open
30. 03. 2005
Dát tip
Dobře, tak další zejtra ;)

Vika
30. 03. 2005
Dát tip
K té první větě - podobnou hru na poctivost znám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru