Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otvírání studánek

30. 03. 2005
3
0
1728
Autor
Emerwen_mk

pojď s námi otevřít studánky... o víkendu 15.-17.dubna na zámku Plumlov, ekologicko-prožitková akce(http://modrykamen.brontosaurus.cz)

    Člověk jako malý pramínek vyvěrá na zem ve skrytu chladného mechu a obklopen tmavě zeleným kapradím. Klikatí se lesem a vesele bublá mezi kameny v bezpečí přívětivých stromů. Pak si začne razit cestu dolů z hor mezi rozervanými skalisky a spadlými kmeny. Vře, kypí, pění, burácí a smete vše, co mu přijde do cesty. V údolí se líně pohupuje a nechává se lehce vánkem laskat po tváři hladiny. Cestou k moři potkává mnoho říček, řek i velkých toků. Putují společně. A cesta je jejich cíl…

   Pojďte se vrátit na počátek, do chladného mechu a nahlédnout pod kapradí. Pojďte otevřít studánky, pojďte otevřít sami sebe…


Lancelott
29. 11. 2005
Dát tip
...a v duši mám ten klíč:o)

finarfin
03. 04. 2005
Dát tip
* ... bohužel také nemůžu, 18. musím prezentovat seminárku, do které jsem se ještě ani nepustil :-)

Emerwen_mk
31. 03. 2005
Dát tip
Zkomolenina?B.Martinů??????? U nás v organizaci má tato akce docela dlouhou jarní tradici (a navíc na podzim ty studánky dokonce i zavíráme:) je to náš každoroční rituál, ale to pochopí jen ten, kdo to někdy zažil... T_lymfocyt-bohužel vrtulník ve vlastnictví nemáme, ale v blízkosti zámku je vojenský prostor, kde cvičí výsadkáři..zkus si nějaký stopnout a vystoupit cestou :)

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
...tak to nemůžu....díky, myslíš to dobře, ale do mechu, a teď, a votevřít sám sebe? Se ze mě pobleješ! inlajn ze Žižkova

inlajn
30. 03. 2005
Dát tip
ne, nemůžu....i číst mi to dělalo proubleum...

vesuvanka
30. 03. 2005
Dát tip
sympatické, blízké :-))).... pečujeme o dvě studánky v Českém středohoří....

Emerwen_mk
30. 03. 2005
Dát tip
dekuji, pomáhám několika studánkám (teda doufám:), teda těm vnitřním...

T_lymfocyt
30. 03. 2005
Dát tip
To je nějaká zkomolenina B.Martinů Otevírání studánek? Nebo jak se to jmenuje? Kdybyste mi poslali vrtulník, možná bych přiletěl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru