Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenasytná

31. 03. 2005
1
0
509
Autor
Jajkote

...nevědomky ses dotkl mé ruky...projel mnou impulz a celé moje tělo se začalo připravovat na něco moc krásného...

...a znovu..opět nevědomky ses dotkl mého stehna...

...ji... déle to nemohu vydržet a chytám tvou ruku a navádím jí na své dva kopečky...

...ihned přebírá... iniciativu a hněte... má ňadra...moc se mi to líbí a proto se slastně olizuji a vydávám tlumené zvuky rozkoše...

...jednou rukou se mazlím s tvým rozkošným ouškem, přejíždím po bradě porostlé tvrdými vousy...

...zvedáš se a svlékáš mi tričko...hledáš ty rozkošné kopečky, líbáš je a saješ...jazýčkem kroužíš okolo mých rozinek...

...tvá hra s mými ňadry mě tak rozdráždila, že již nechci mazlení a proto svou ruku přesouvám níž...o hodně níž než je tvá tvář...

...pomalu a lehce vsouvám ruku do tvých kalhot a nahmatávám cosi...co mi způsobuje úsměv na tváři...je to velmi teplé a tvrdé...

...rychle to osvobozuji...strhávám z tebe oblečení a ty ze mne...vrhám se na tebe...

...tvé snahy zastavit mě se míjí s úspěchem...

...tlačím ti ruce k polštáři a rychle si na tebe sedám, abys mi neunikl...

...to,co mne tak zaujalo v tvém rozkroku směruji do své mušličky...je tak krásně hebká a vlhká...pojímá tě celého...

...vzdycháš rozkoší...líbí se ti tato má rychlá akce...

...přirážíš, aby byl celý v mém lůně...vzdycháme oba...dýchám ti svůj teploučký dech do ouška...způsobuje ti to nezměrnou rozkoš...

...líbáš mě...chvíli jemně, pak velmi intenzivně...

...pohybuji se směrem nahoru a pak dolů...kroutím boky...ty šílíš slastí...

...přidržuješ můj zadeček oběma rukama a pomáháš mi s pohyby...chvilkami cítíš jak se má mušlička svírá, aby ti poskytla ještě více rozkoše...

...cítím, že už ti to brzy přijde...proto zrychluji pohyby svým zadečkem...ta nádherná chvilka přichází i na mne...mé lůno prožívá trhavými pohyby nádhernou slast...i ty se přidáváš k mému vyvrcholení...tvrdými a rychlými pohyby do mne vnikáš...zaplavuje mne tvá horká šťávička, která se mísí s tou mou...

...poslední stahy mé mušličky...jsem příjemně unavená...

...odcházíš a mě se již v hlavě honí svůdné myšlenky...myšlenky ve kterých si hraji se svou jeskyňkou a přivádím se tak k nezměrné rozkoši...

...klapnutí dveří...osaměla jsem...jsem rozhodnuta...mé tělo nemá dost a proto si pouštím inspiraci v podobě erotického filmu...

...dnes to bude poprvé, co já sama se pokusím o orgasmus bez tebe...

...v bříšku mi lítá tisíc motýlků...jsem nervózní a zároveň zvědavá a nedočkavá...

...první záběry a má před chvílí ukojená jeskyňka je již připravená...

...jsem vzrušená a tak vlhká...

...pomalu se rukou přibližuji...hladím si bříško...nahmatávám ten chomáček chloupků...a jemnou pokožku kolem, čerstvě zbavenou chmýří...

...začínám si hrát s tou kouzelnou kuličkou...která mi dává tolik rozkoše a vzrušení...

...zrychluji pohyby ruky...je to tak krásné...brní mě až konečky prstů na nohách...ještě rychleji...cítím to!

...uvolnění..točí se mi hlava...nádhera...okamžik slasti...nepopsatelné...

...

...ležím a odpočívám...dívám se dál na film, který mne po pár minutách opět nesmírně vzrušuje...

...cítím jak jsem vlhká...zkouším zda bude možné opět se dostat až k orgasmu...

...tuto noc už potřetí!...

...znovu si rukou hraji s tím vzrušeným a vlhkým místečkem...znovu přidávám na rychlosti...tentokráte se blížím vrcholu dříve...

...rychlé stahy...opět nepopsatelná nádhera...

...cítím svou sladkou šťávičku rozkoše vytékat z mé mušličky...teče mi po zadečku...mám ji všude...

...takovýhle gejzír jsem ještě nikdy nezažila...je mi nádherně...

...usínám příjemně znavena a konečně obeznámena jak na své tělo...konečně pořádně uspokojena...
inlajn
31. 03. 2005
Dát tip
no vidiš, holka - i sama si vystačíš...gut gut! Tip za vodvahu, jen tak dál!!! Zorro

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru