Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neobyčejná koupel

31. 03. 2005
1
0
608
Autor
Jajkote

...je pozdní odpoledne, jsem natažená na posteli...zasněný pohled upřený kamsi do neurčita neprozrazuje co se mi právě teď honí hlavou...

...příjemná hlasitá hudba mě naplňuje neuvěřitelnou energií...takovou silou,že bych byla schopná zulíbat všechny lidičky na světě...

...toužím po horké koupeli...už se vidím ponořena do horké vody, která ze mne smývá únavu dnešního dne...

...zcela nahá pomalu vstupuji do průzračné vody...je příliš horká proto se rychlým pohybem vracím zpět ven na příjemně chladivou podlahu...

...zkouším to znovu...setrvám a s pevně semknutými rty přivykám na tu horkost...pálení pomalu ustupuje a já se celá ponořuji do olejem provoněné horké vody...

...celičká jsem schovaná pod vodou...připadám si tak nedotknutelná...jak vajíčko ve své skořápce...uvolňuji se a nechávám myšlenky volně proudit...

...snad to vypadá,že se toužím utopit,ale jen chci mít každičký centimetr těla,včetně vlasů, mokrý...jen má ňadra nedbají mého přání a pyšně se dmou nad hladinou...
...pokládám si hlavu...a sním svůj sen...

...z myšlenek mne vytrhává určitý zvuk...slyším jak odemykáš vchodové dveře a procházíš kolem otevřené koupelny...

...vzápětí se vracíš a s úsměvem na tváři a překvapením v očích na mne hledíš, jak odpočívám ve voňavé vodě...celičká mokrá...se zavřenými víčky...

...tvůj zrak ulpí na mých ňadrech...nemůžeš oči odtrhnout od té mokré a vyzývavé krásy, která na tebe lákavě hledí z vody...

...velmi zlehka přistupuješ k vaně...a jemnými sotva znatelnými dotyky laskáš má ňadra...

...otevírám oči, abych se přesvědčila, jsi-li to opravdu ty, přestože to již tuším...

...vím jistě...tvé hebké a laskající dotyky jsou nezapomenutelné...

...skláníš svůj krásný obličej k mému a lehkým polibkem mne zdravíš...

...a nejen to...zlehka mi jazykem otvíráš mé svůdně pootevřené rty a pronikáš jím do hlouby mých úst...

...s nadšením ti jdu vstříc...dotýkám se tvého jazýčku...laskám jej,hladím...

...zkoumám tvá ústa...zoubky..saji tvé rty...

...tvé polibky jsou více a více vášnivější a žádoucí...

...rukama hladíš a jemně mneš má prsa...hraješ si se vzrušenými bradavkami...

...opouštíš má ústa a jemně se přisáváš na můj prs...jazykem si hraješ s tou rozkošnou rozinkou...saješ jako kdybys ze mě chtěl vysát všechnu mou energii...

...střídavě se mazlíš s tvými miláčky...

...opět se věnuješ mým rtům...ještě vášnivěji se líbáme...jemně a zprudka...lehké pusinky a zase mohutný polibek...

...tvá ruka je nedočkavá a tak se noří do vody a hledá ...však víš co hledá...

...když nacházíš to kouzelné místečko...jemně si s ní pohráváš...laskáš má heboulinká čerstvě oholená místečka...jsi vzrušený...až příliš vzrušený...tvůj dech již není zdaleka tak klidný a tichý...

...vnikáš do mé jeskyňky...vycházím ti vstříc a zvedám boky...je to tak příjemné...

...laskáš mne uvnitř...chvíli zase venku...jsem omámená tou rozkoší...

...odstrkuji tvou ruku...něžným polibkem ti naznačuji co mám v úmyslu�...

...vidím v tvých očích zděšení, že snad se mi to nelíbí a chci odejít?...

...lehounce se usmívám...znovu tě líbám...

...nechci odejít...líbí se mi to...chci si tě svléknout a vzít k sobě do vody...

...pomáháš mi s takovou rychlostí, jako by snad za okamžik měl být konec světa...

...jsi zcela nahý...vidím jak moc jsi vzrušený a tak se jen lišácky usmívám...

...vidím,že jsi v obličeji zrůžověl?...snad tě jen překvapilo mé zjištění, že ještě pořád jsem pro tebe tak žádoucí...

...vstupuješ ke mně...stojíme oba v teplé vodě...hladím tě po zádech...slastně přivíráš očka...připomínáš mi kotě...snad už jen vrnět...

...zasypávám tě jemnými polibky po obličeji...žužlám tvá ouška...jemně hryžu do krku...laskám tvé bradavky...odpočívám na tvém rameni..

...má ruka je již dávno tam kde byl před chvílí pouze můj pohled...

...hladím ho...jemnými pohyby chci ještě víc...

...pevně mě objímáš...koušeš mě do ramena...někdy i příliš silně...

...zvedám hlavu z tvého ramene...líbám tě na ústa...slova nejsou třeba...

...ty víš,po čem toužím...opíráš mě o zeď...zvedáš mi nohu, tak abych jí měla pokrčenou a opřenou o kraj vany...

...líbáš mne...cítím jak se ke mně přibližuješ svým penisem...jemně se mě již dotýká...úžasná rozkoš,když do mě pronikáš...naše těla se spojují...držím tě oběma rukama za tvůj pevný zadeček...nehty ti zarývám do kůže...pohybuješ se a snažíš se tak vyvolat nám oběma ty nádherné pocity vyvrcholení...

...líbáš mě a přitom mi mumláš nesrozumitelné věci...jen občas rozumím tomu,co se mi snažíš říct...

...pohybuješ se rychleji a tvé pohyby jsou razantnější...

...mozek mi přestává pracovat...už vůbec na nic nemyslím...propadám se do temnoty...

...ty zrychluješ...stále jsi však velmi jemný...

...dech se ti zrychluje, hřeje mě na mém krku...pevně mi k sobě tiskneš zadeček...

...cítím ho, jak se připravuje k vyvrcholení...jsem na stejné cestě...

...pohyby jsou pomalejší o to více ale silnější...už vůbec nic nevnímám...pevně mě držíš,abych z té rozkoše neupadla...

...naplňuješ mě nádhernými pocity avšak nejenom pocity...má jeskyňka k tobě promlouvá...těžce oddychuješ a sténáš...

...oba máme zavřené oči...ústa pevně přitisknutá k sobě, abychom tak ztlumili tu vášeň co se nám dere z úst...

...já cítím tvé vrcholení a následné uvolnění a ty mé...

...jsem slastí a rozkoší vyčerpaná...ještě cítím poslední záchvěvy vyvrcholení...

...unaveně,ale pevně se objímáme...snažíme se uklidnit naše přerývavé dýchání...

...sladce a dlouze se líbáme...chci ti tím polibkem vyjádřit obdiv, nádheru a rozkoš tohoto nezapomenutelného okamžiku...

je 13:00. Pro mne sice trochu brzo na takovouhle husťárnu, leč... ťipec :-)

hutch
31. 03. 2005
Dát tip
blbost.)

nikkaela
31. 03. 2005
Dát tip
omfg :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru