Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reinkarnace úsměvů

01. 04. 2005
0
0
994
Autor
Tiami

Zrovna mi přeletěl nad hlavou, jenže já už se po něm znovu neohlédnul.

Další…

 Tolik, kolik jsem jich zaznamenal v pár okamžicích, a nebylo jich vůbec málo, se mi už dlouho nepovedlo. Někomu se uchechtnou, někoho jen pozdraví křídly a někoho si vůbec nevšimnou. Taková úžasná zpodobňující situace.

Vytvoří vám na rtech skutečně zajímavou kreaci. I přestože je občas celkem zradyschopná, je to veskrze hodně pozitivní záležitost. Jsou chvíle, vlastně je jich víc, kdy myšlenky ovlivňují pocity a celkové rozpoložení každého z nás. Každá myšlenka nese nějakou informaci někam. A právě proto, že si jich v hlavě vytváříme až překvapivě velké množství, je dost pravděpodobné, že žádná z nich nezůstane sama. Jednoduše se kumulují a kamarádí se. A s kamarádem přece nezůstaneš stát na místě! Vydáš se tedy vytvořit cokoli zajímavého nebo jen tak někam pozevlit.

A tak vytvoříš úsměv J


HATRED

Křídlo
01. 04. 2005
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru