Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AMERIKA 1

02. 04. 2005
2
0
1480
Autor
vojtěch

V Americe u křížku

se dřevěným krucifixem

vylomil někdo mřížku

a počmáral Krista fixem


jufonka
02. 04. 2005
Dát tip
I když to je blby,tak se mi to libi :D :D tip

inlajn
02. 04. 2005
Dát tip
hajzl!!!! tip, ovšemže......Svatý Otec asi rána nedožije....dost už-...pláču, ještě předtím tipuji....

vojtěch
02. 04. 2005
Dát tip
jufonka:vřele děkuji Pražando... inlajn:to teda ano..to mě fakt dokáže dorazit, když vidim počmáraný baráky aj krucifixy chroustjazz:moc nepochybuji,že se dožiješ vesnice Baba..

inlajn
02. 04. 2005
Dát tip
..vidíš, vojtěchu, že dokážeš kultivovaně a logicky reagovat....už sme doma z Bohnic, pesan se tam moh radostí zbláznit(sic!!)ze ŽIŽKOVA tlesk a nezapomeň, posílal sem ti holuba s poštou - ten likvidační písmáckej seznam, ne abys tro někam zabordelil!!! ..a hlavně: T OP SECRET____!!!!!!!!!!! Zorro

vojtěch
02. 04. 2005
Dát tip
dneska jsem si namontoval modem, takže internet non-stop... beru tě jako hlavu odboje, tudíž jsem připravenej plnit jakoukoliv misi,plnit jaký koliv tvůj rozkaz ohledně toho.....ehm...POGROMU?!

inlajn
02. 04. 2005
Dát tip
podobný výraz snad ani neznám..řekněme..akce "ŠLEHAČKOVÉ MLÝNY, ..? " POKUD NEJSI PROTI, ZAPIŠ SI NÁZEV TÉTO TAJNÉ AKCE NĚKAM,,,NO, TŘEBA NA ZÁCHOD ZA MÍSU, ABY NIC NENAŠLY ANI LYRYKOVY MILICE!!! A NEZAPOMEŇ: ---------------------TOP SECRET!!! ZORRO.

inlajn
02. 04. 2005
Dát tip
...pššššššššt!!!!!!!!!!!!!!

vojtěch
02. 04. 2005
Dát tip
dobře, takže od teď... "vojtěch Š.M." ano..musíme na první pohled splynout s davem...poté,načasovat,revoluční plán....a..a.a..vyjdem s tranparenty do knihoven na "autorská čtení"

inlajn
02. 04. 2005
Dát tip
chápu, ale potichu, OK????Já se přískokama přiblížim k Nepříteli, psa, svého věrného přítele, beru s sebou...a pak se doplazíme jen na dohled...první zprávy o lokaci N..".akce š.m." .-------------posíláme dnes v 19,30, to Nepřítel upadne do komatu při zprávách, jež začínají na NOvě! TOP SECRET! ZORRO.

pozorovatel
02. 04. 2005
Dát tip
takže Kristus je Američan

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru