Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nová kategorie "Písmáci dětem"

01. 12. 2000
0
0
3737
Autor
Eternal

Tohle není můj nápad, ale je tak dobrý, že bych chtěl vyhlásit debatu.

Víme všichni, že děti všeho věku jsou zvláštní kategorie, která si zaslouží nejen naši vysokou pozornost. Tady na písmáku se objevují dílečka, která jsou přímo stvořená pro naše malé: roztomilé básničky, pohádky, říkanky... Jenže tu chybí kategorie nemyslíte? Také je třeba se na tyto dílečka dívat z jiné stránky, a třeba by potom mohla vzniknout knížka s názvem Písmáci dětem, jen by se shrnula tato kategorie. Co o tom soudíte?
Eternal
12. 02. 2001
Dát tip
Kategorie ohrožena, čtěte: Ochrana kategorie "Písmáci dětem" ???

StvN
09. 01. 2001
Dát tip
ufo: myslím si o Vás jen to nejlepší, ale tu Karkulku jsem už začal tvořit, kdyby se to nepovedlo, tak alespoň pro sebe.

Lynn
09. 01. 2001
Dát tip
Jsem pro.

Merle
08. 01. 2001
Dát tip
co třeba stará klasika tehdejší nový vlny: paci paci pacičky... :-))))

Eternal
07. 01. 2001
Dát tip
Tak lidičky, díky Oldovi máme novou kategorii. "Písmáci dětem" zde můžete psát těm našim nejmenším to co by je potěšilo :o))) Kdo první napíše pod tuto kategorii, ten dostane odměnu. Jakou? To uvidíme :o))

StvN
07. 01. 2001
Dát tip
Beru na vědomí. Začínám tvořit sci-fi pro děti. Karkulku unesli ufouni, dobré téma, no ne?

Eternal
31. 12. 2000
Dát tip
Sadafe, vždyť jsou svátky :o))

Sadaf
30. 12. 2000
Dát tip
Tak koukám, Ete, že nám to nějak usnulo...ale co se divím, vždyť jsme v čechách:-)))))

PeerGynt
20. 12. 2000
Dát tip
Myslím, že to nikomu neublíží, tak proč ne ....

Bix
18. 12. 2000
Dát tip
Ja som za....všetkým, čo mám....

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
ufo+eternal: neblouzníte... stačí najít někoho, kdo tomu věnuje svůj čas, svoji práci a hlavně svoje kontakty (což je docela blouznění) Já jsem ochotnej dát práci a čas, ale nemám kontakty ani na sponzory, ani na vydavatele...

Eternal
06. 12. 2000
Dát tip
Merle, já jsem přece kontakt :o))) možná že bych nějakou tu korunku pustil, ale nedovedu si představit kolik by to asi tak...:o)) asi blouznim

JiKo
06. 12. 2000
Dát tip
Břé když blouzníte nabízím své handsfree (ruce zdarma) ... jako že nějakou práci a čas tomu dám, ale sponzory po mě nechtějte

Sadaf
05. 12. 2000
Dát tip
Všem: A to ti drobečkové nemají snad právo na poezii???? Jděte se podívat po obchodech a moc toho nenajdete. Už jsem tady jednou psal: Ti prckové ji chtějí... A jestli se toho mocli k dětem dostane??? To záleží na každém, jestli bude chtít , aby se dostalo. Apropo - a kdo jiný by tu dětskou poezii měl dětem dát???

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
neříkám, že ji nechtějí... a po obchodech dětem nekupuju, páč žádný nemám myslím, že rodiče by ale své děti mohli ke krásným věcem jako je literatura trochu přivést... ale vážně pochybuju, že si někdo stáhgne básničku a začne ji číst svýmu mrňátku... m.

StvN
05. 12. 2000
Dát tip
Sadaf, sorry, já nic já skeptik. Samozřejmě, že věřim, že se české dítko zamiluje do české tvorby a ne do WD. Pokavad jsem pochopil dobře, jsi sqjelej rodič, mě asi nikdy nečetli.

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
ou? m.

Eternal
05. 12. 2000
Dát tip
Ufo, Já asi také tak blouzním :o)

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
ufo :-)) blouzníš dyť nejsme schopní vydat ani sami svůj výbor!!

Eternal
05. 12. 2000
Dát tip
Jiko, ale někdy to musí přeci být poprvé, ne? :o)) Třeba u dětí můžeme začít :o))

Merle
04. 12. 2000
Dát tip
hele lidi, copak těch kategorií máme málo? ikdyž říkanka by se ještě dala... ne že by je tu psalo moc lidí

Eternal
04. 12. 2000
Dát tip
Merle, znáš to, lidi jsou hrozně nároční :o))

Prokletí
04. 12. 2000
Dát tip
takový věci já nepíšu, tudíž by mi tahle kategorie k ničemu nebyla ... pomůže-li někomu, proč ne? akorát nevím jak moc se toho pak ke skutečným dětem dostane, hm? m.

Gimi
03. 12. 2000
Dát tip
Musím se přidak k pozitivním ohlasům. Koom nezáleží na kvantitě...... Prostě si jenom myslím,že ti prckové si to zaslouží.Nevím,mám zatím jenom synovečka,ale celý týden před spaním číst foukej foukej a takové jiné.Připadá mi,že to je pořád stejný od těch dob co jsem byla malá.A souhlasím s tím Písmákem dětem.Je to docela jasný a obsahuje to všechno.Pohádky,říkanky a tak.....Díky vám za všechny mrňousky.

Berunka
03. 12. 2000
Dát tip
Nápad je to skvělý a jsem přesvědčená, že se uchytí. Co třeba název "Pro malé a ještě menší"

JiKo
02. 12. 2000
Dát tip
Pro děti Dětská literatura Budoucímu pokolení

Sadaf
02. 12. 2000
Dát tip
STvN, proč tolik skepse...víš, ono to dítko bezpečně pozná, co je kvalitní a hezké a co je obyčejný brak...věř mi, tomu mýmu mladšímu sráčínkovi prostě před usnutím nemůžeš číst nebo recitovat WD, to by tě brzy poslal do prdelky:-))) My tady mluvíme o věcech čtených, a ty máš asi na mysli televizi...já vím, oba moji koukají na telku a na Disneye a tak...ale právě večer, když si jdou lehnout, je ten čas na hezké počtení pro jejich citlivé dušičky. A nebudu ti nic nalhávat, někdy to počtení a tu pohádku či básničku, potřebuje ten dospělý víc, než to usínající dítko... Máš pravdu v tom, že to lehké nebude, ale věřím, že i od tebe se jednou v té nové kategorii objeví hezké dílko, kterým některý z písmáckých i nepísmáckých rodičů potěší svoje všechno, to jest svoje bejbítko... Slunce a lásku pro děti....

Eternal
02. 12. 2000
Dát tip
Jůůů, skvělý ohlas :o))) Podle mě by postačil název "Písmáci dětem" a nebo by to mohla být taky nadkategorie, pod kterou by se mohli zařadit již napsané básničky, pohádky a nebo čistě jen dílka bez jiného označení. Pomalu by se ta kategorie naplňovala a až by toho bylo dost, tak.... už aby to bylo :o) Sadafe, mě se ten nápad tolik líbil, že jsem prostě musel vypsat auditko. :o)) Redaktorem můžeme být všichni, funkčnost písmáku je už přeci dost zaběhlá, kritika také výceméně funguje. A lidí co píší dílečka směřovaná přímo dětem je tu víc než si všichni myslíme. :o))Já bych třeba tuhle kategorii četl ze všeho neraději :o)

Marigold
01. 12. 2000
Dát tip
Hmm...nejsme my všichni vlastně takový děti ?

Koom
01. 12. 2000
Dát tip
to je zajimavej napad, popremejslim o tom a este se vratim:-)

x
01. 12. 2000
Dát tip
sem pro

rire
01. 12. 2000
Dát tip
jsem za :)))

Albireo
01. 12. 2000
Dát tip
Také bych to podporoval. Mohlo by se to jmenovat třeba "Říkanky".

clovrdik
01. 12. 2000
Dát tip
no jo, proč ne ?

suva
01. 12. 2000
Dát tip
V tom případě si přivlastněte moje oboje Vánoce. Jo - a kdo bude dělat redaktora? Líbilo by se mi, kdyby se tam objevila spousta pohádek a říkánek a třeba i dětských přeřeknutí, co si je maminky schovávají do šuplíčku své paměti a tak se tedy snažme :c)))

StvN
01. 12. 2000
Dát tip
Vnitrne to podporuji z celeho srdce, ale zrejme pro to nejsem schopen nic udelat. Bylo by to dobry, ale tezky presvedcit deti, ze ne Walt Disney, ale Pismak.

JiKo
01. 12. 2000
Dát tip
Jsem pro! Je to jen kolonka v kategoriích a třeba ji i využiju. Pohádky asi rozhodně nestačí

Sadaf
01. 12. 2000
Dát tip
Díky Eternale, že jsi za mě vyhlásil auditorium...Jakožto autor nápadu jsem JEDNOZNAČNĚ pro...Co se názvu týče , můžeme udělat nějakou anketu... Víte , když jsem si od Gimi přečetl"Broučka", zjistil jsem, že poezie pro prcky je strašidelně málo a věřte, že ji ti človíčkové chtějí... Tak hurá do toho..... Jo, Ete...a dík:-))))

Koom
01. 12. 2000
Dát tip
jenom nevim, kolik se takovejch dilek najde, asi moc ne

ruby
01. 12. 2000
Dát tip
ano ete myslim ze mas pravdu.

Sadaf
01. 12. 2000
Dát tip
Lidičkové moji zlatí, vyhlašuji tímto anketu o název nové kategorie, statistika je moje hobby, ale prosím, můžete-li, pište návrhy do zpráv. Každý návrh dostane jeden bod, a řekněme do 21.12. budou tyto návrhy mnou zpracovány a poté dám na Písmáku vědět, řekněme 5 nej... ze kterých potom během 2-3 dnů vybereme ten nejzdařilejší a prodiskutujeme z Oldou..... (Teď mě tak napadlo, jestli by jsem tohle neměl také dát do auditek??? Poraďte mi někdo prosím....) Hezký den....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru