Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O tom, jak se dnes vedlo kapsářům na Karlově mostě

04. 04. 2005
1
0
1207

Slepým jsem ukradla okamžiky.

Zítra je vyměním za rohlíky.

Budou křupavé, než se rozleží.

Dýchám do dveří.

 

U té jedné mostecké

hrála skutečná slepá.

A zpívala.

Asi latinsky.

 

Tam jsem si nejvíc

namastila kapsy.

Svědomí, trap si.

Jsem přece chudá.

Proto moje jest

království nebeské.

 

Dvacet tisíc vajíček,

to je dvacet tisíc rohlíků.

Dvacet tisíc okamžiků.


Aleya
12. 05. 2005
Dát tip
*t...za to království nebeské...nejlépe je si ho rpo sebe ukradnout :).

Ale já tam nechtěla narvat nápady, to jsi asi nepochopil. Tady mělo jít čistě a jenom o poetiku místa. Když se ti něco nelíbí, tak řeknu rovnou proč :o) Fakt by mě zajímalo, v čem čteš ty rádobynápady..... A těch dvacet tisíc je tam tak nějak opodstatněně. Jsem se přichomejtla ke germánský výpravě a průvodce jim vyprávěl o dvaceti tisících vejcích f karlovým mostě :o)

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
no jo, ale s toudle legendou bys to měla taky předhodit, jináč nevim, ale fakt ne, čeho se chytit(tady)..název nepomůže!!!!! JEN...připadá mi, jako že si ze m+ě děláš srandu....vod začátku do konce jako bys čtenáře tahala za nos... A CO TEN SENTIMENT..... ÚVOD VO SLEPEJCH--- PROBOHA??????

Slepota je metafora, ne sentiment :o) Nikoho za nos netahám, neboj :o)

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
..a dvacet tisíc rádobynápadů narvaných halabala na pár čtverečních cm... něčim mě text až vodpuzuje,,,,,vráítim se...možná...a povim proč....

Křídlo
04. 04. 2005
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru