Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva dni

05. 04. 2005
0
0
4321
Autor
Eset

Dva dni zo života ubehli ako voda. Trpela som pri spomienke na ne. Akoby ostali kdesi v zátiší, nespozorované, zbytočne prebdené, iba občas sa pripomínajúce akousi zvukovou iskrou vo vedomí, drobným svetielkom vo veľkej tme, ktorá však nie je blaženou rosou, ale skôr čímsi, čo zatrasie pokojom a rozvahou...

4.7.2003

 

Apokalyptická ružová so silnou kompozíciou anjelských dlaní, s mŕtvym tichom v duniacom strmom rytme plytkého akordu, strhujúci vyčerpaný smäd posledného iluzionistického dňa...načretý v hĺbke morských prúdov, neustály točiaci sa stred opŕchnutého vetra, pomalý vo svojej podstate, namočený v hĺbke zmyslových okamihov...

 

5.7.2003

 

V rose zapletený kúsok divožijúceho včerajška, spaseného v rytme tlčúceho srdca...v nepochopení súvislostí, ktorých podstatu je možné chápať ako zmätok zo všetkých neurčitých pocitov, prosto spájajúc sa v jedno veľké nerozbitné koloseum múdrosti, prichádzajúcej vo zvláštnych intervaloch vyčerpania...prosté vláčne zátišie krajných možností, s vypätím síl do nedozierneho absolútna pravdy nepodstatných drobností, vytvorených na súmraku nudy, na východnom fronte prostých viet o čomsi, čo sa skrýva a žiada sa byť objavené akoukoľvek cestou, či formou života...vo vnútri svojej hlbokej neúprosnej piesne odvážneho impulzu...


Eset
13. 06. 2005
Dát tip
...aha... ...a kto ta zaujima?:)

...aha... ...terbars ty...

...a ty si zasa zmizla... ...a mne sa nechce nic robit...pretoze cakam kym zacene moj mozog pracovat aspon na polovicny chod...aby som mohol zacat pisat seminarky....

Eset
13. 06. 2005
Dát tip
...ja som taky miznuci element:) ...preber sa, je krasne...aspon tu....aj v BA?:) ...prajem vela sily na pisanie:)(i ked by si asi radsej pisal cosi ine, nez seminarky:))

...tu je pod mrakom...mierne... ...jo...napr.maily...alebo hocico ine...

Eset
08. 06. 2005
Dát tip
...aha...tak u mna su fotky aj inych ludi, ale nie zas tak vela...prevladaju sviecky a ine "somarinky" ako susene kvety a tak... ...tak pozoruj aj ty...:)

...no isto...sestrinho frajera.... ...aleo sestru... ...vsak by som sa citil jak magor...

Eset
08. 06. 2005
Dát tip
...preco?...je taky hrozny?:):) ...a teraz sa citis ako?:)

...ako polovicny magor sa teraz citim.. ...neviem...sestrin frajer ma jaksi nezaujima...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...robis panacikov?...:)

...uz nie...nejak ma nebavi zbierat gastany v lese... ...uz som na to pristary/prilenivy... ...ty vari ano??..

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...lenivec...:) ...nie, ale par gastanov mam doma na policke, len tak...pohodene...:) ...tmave pivo je tiez gastanovej farby...:)

...gastany v policke... ...preco???... ....urcite este od skolky... ...tusim nie som jediny lenivec... ....ale ja mam radsej svetle... ...ale vlastne gastany sa daju jest...len ma to nebavi lupat...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...no akoze dekoracie...:) ...to asi nie... ...a nie si jediny lenivec:) ...ved ja ta nenutim pit tmave... ...a co ta bavuiiii?...:)

...no co by ma bavilo.. ...pit svetle pivo...a obcas nieco napisat... ...to ma bavi... ...jaj tak dekoracie...u mna v izbe robi dekoracie sestra...a ja s tym nesuhlasim...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...preco nesuhlasis s dekoraciami?...alebo len s jej dekoraciami?...alebo zenskymi dekoraciami?... ...:)

...lebo si tam povesa same sproste fotky svojho frajera...a tak... ...a mna ide z toho rozhodit... ....a ked sa ucim tak sa prechadzam...a mam pocit ze na ma z tej fotky pozoruju... ...paranoia...

Eset
30. 05. 2005
Dát tip
...nie som rysava...momentalne som gastanova az cierna:) nevydalo ako malo:)

...uz som cital mail....takze viem.... ...no gastany... ...jesen... ...panacikovia...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...zda sa, ze dojaty z donutenia:) ...ty si proste taky romantik Assurballit, ale asi nie v zmysle nezny romantik...ale skor romanticky hrdina Siegfried:) ...prejavila som len nehu...co uz...:):)

...nie mna by nikto nedonutil byt dojaty.... ...siegfried...no ucil som sa...ale nejak mi to vyfucalo...pribliz... ...a ja viem byt romanticky...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...ziskal poklad Nibelungov a ten ho znicil...napil sa z carovneho napoja a zabudol na svoju Brunhildu a ozenil sa s Kriemhildou...no a potom ten poklad chcel ziskat kralov radca, povodom Nibelung Hagen, odhalil Siegfriedove citlive miesto a zavrazdil ho...no a Brunhilda sa pomstila - zotala hlavu Hagenovi...tak v skratke:) ...proste to bol bojovnik pripraveny odolavat osudu a bojovat za svoje presvedcenie a lasku...neohrozeny hrdina:) ...dokaz:)

...no jasne...som si nebol isty...a nechcel som zavalit nejaku blbost... ...no jasne ja som velky bojovnik...este len musim vymysliet za co bojovat... ...mozno za prava hrochov...aby som ich mohol chovat doma... ...uz ti asi prisiel..

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...prisiel...:) ...viem...vcera som to pozerala v telke a konecne viem, ako to bolo...nikdy som sa v tom nevyznala...ucili sme sa to este na strednej na nemcine, bola som z toho mimo...ale je to pekna "rozpravka":)

...no som rad... ...ja som to nepozeral... ...ale viem ze nieco take islo... ...bo minim sa pytal...ze ci nemam text tych niebelungov... ...ze tam hrala nejaka velmi pekna rysava herecka... ...neviem...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...ano hrala...pekna...minimovi sa pacia rysave?:) ...naco by si to pozeral, ked to "doverne" poznas?:)

...to ja neviem...asi iba tato... ...vari si rysava?,... ...ale ja o tom viem iba rozpravat...nikdy som nevidel/neciat...

...co by si rad???... ...by som povedal ze nic...len som pochvalil tvoju debatu...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...moj, napis si...sam...to bude uprimnejsie...dobry napad... ...aka bola ta svadba...iba to ake bolo...ci bolo aj ine?...to mi predsa nemusis rozpravat, pisat...a tak...:)

...ja som nemyslel ako sam pre seba o sebe...ale take...no ved chapes... ...svadba...taka...pozeral som hokej bez zvuku...na velkej obrazovke a popijal koser vodku...so sestrinym frajerom... ...dalo sa akurat som bol zniceny...ono to bolo den po tej exkurzii..

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...aha, uz ano... ...svadba ako svadba... ...trosku ta polutujem...chutatko moje zlate...:)

...nemusis ma lutovat... ...ja ked budem chciet tak sa polutujem aj sam... ...ale aj tak vdaka...som dojaty...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...assurballitko, ako by si ty mne nemohol rozumiet?:) ...dakujeme pekne... ...k tomuto dielku ani nic ine nepasuje:)))

...to ja neviem...esetuska... ...inak taketo cosi som kedysi pisaval...v case ked som pozival urcite makke drogy...uz za mnou...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...strasne mile oslovenie...to som prave potrebovala pocut - teda citat:) ...vsetci boli vtedy nahuleni, len ja nie...iba nevyspata opita dusa nadranom...a mokro v stane...no idealne podmienky na... ...predo mnou, za mnou, vsetko jedno...jeden kamos mi raz povedal, ze ja nepotrebujem absolutne nic, lebo som aj tak dost mimo...no potesil...:)

...no ja ked chcem viem byt strasne mily...aj nabuduce... ...vidim ze si normalna romaticka dusa...uz len pohladnice so srdieckami a plysove medvediky... ...a na to som zvyknuty...o mne si tiez myslia ze som pernamentne sfetovany... ...alebo zamysleny...alebo nastvany... ...ale to len ludia co ma nepoznaju...egal... ...a cez skuskove to je este horsie... ...tri kavy denne...kazda na ex...a minimalny spanok...zanechaju stopy...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...to je dobre, ked cez PC vycitis potreby zeny:):) ...romanticka ano...ale medvediky?niééé:):) ...ja sa az prilis casto usmievam...aj ked netreba...a niekedy mi je smiesne na veciach, ktoré inym smiesne nie su... ...kavickar...ja kavu pijem tiez na ex, ale minule to uskodilo...srdce sa mi skoro splasilo... ...lepsia alternativa je maté, uzasny napoj...na litre...:)vyskusaj, je to ako magicky realizmus v celej parade...:)

...no jasne...ja som ako igor timko a verim v silu telepatie... ...medvediky nie...ani tie s tymi srdieckami ze i love you... ...no s tym usmievanim...sa mi stava tiez... ...ja kavu pijem len cez skuskove.. ...a to srdce...to hej...bucha rychlejsie... ...vsetci mi zato nadavaju...vraj dostanem infarkt pred tridsiatkou... ...no vyskusam...som otvoreny...novym rieseniam..

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...verim ti... ...medvede nech chrapu v lese!:) ...tak sa usmievajme...:) ...skus, da sa to vyluhovat aj 2x, len uz potom nie je taky silny...ma to viac kofeinu ako kava a nezatazuje traviaci system... ...ale vona kavy...ja ju pijem skoro stale...ale poobede vykvasena na gauci, prip. vonku na lavicke - v lete...a tak...

...kava...hej...mam rad kavu... ...ale zasa cez skuskove nestiham vychutnavat...tak exujem... ...vsak sa usmievam...ved vravim...ale vacsinou ked netreba...napr....teraz na svadbe...sesternici ked recitovali basen o lodickach a pristave...strasne...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...gyc?:):) ...no napis mi o tom... ...ake to bolo?... ...radsej asi do spravy...alebo...hm...

...ano gyc... ...jednoducho strasne hral...ten hlas co sa mu zlomil...vyznelo to strasne neuprimne... ...keby niekedy slahlo...a chcel sa ozenit...tak by som si radsej napisal sam... ...co ake bolo???...

no co je ?

...tomu prologu rozumiem...co je asi pozitivom... ...inak super debata...

Eset
12. 04. 2005
Dát tip
...to je skoda...

incest ? ;) no jo

Eset
06. 04. 2005
Dát tip
..tak hej, objavil si Ameriku! Južnú a divokú, blahoželám!:)

no teda, tak to som na seba hrdy zejo;)

Eset
06. 04. 2005
Dát tip
...a právom...:)

bohajeho to je pocit ;)

Eset
06. 04. 2005
Dát tip
...uzi si to, ja ti to doprajem, ako nikto:)

aj tak ti moc neverim ;)

to je na mna az moc mudre

Eset
05. 04. 2005
Dát tip
...toto nie je múdre, to je cítené...presne na jednom rockovom festivale...na Kurinci v lete...a tak...:)

no hlavne sa to neda citat, je to skurvene baroko;)

Eset
05. 04. 2005
Dát tip
...aspoň vieš, aké to tam bolo...okrem toho, že sa tam nedalo sekundu sústrediť, tak ani sekundu nič iné robiť...nie ešte duchaplne písať...:) tak vďaka...nabudúce bude niečo, čo sa dá čítať... ...apropo: týmto som trápila svoju sestru?:)chúďa...:)

zuzankamala
05. 04. 2005
Dát tip
jsem na to nějaká moc živá, nechám si to na důchod, nebo si to vytisknu do průchodu, ještě nevím

mozno ju trapis hlavne tym ze s tebou zije ;)) ale do toho sa uz miesat nejdem ;))

Eset
05. 04. 2005
Dát tip
...možné je všetko...totiž my sa ľúbime...a láska býva občas taká...trochu pre ňu treba trpieť...:)veď aj ja trpím, tak co?:):)

Eset
05. 04. 2005
Dát tip
...urob ako chceš:)povoľuje sa:)

Eset
05. 04. 2005
Dát tip
...urob ako chceš:)povoľuje sa:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru