Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmeny

Výběr: Merle
02. 12. 2000
2
0
2697
Autor
jester

Berte to jako vyvazeni a radu pro ty dve majoritni skupiny tady. Tu ktera si zoufa, ze lasku nemuze najit.. a tu ktera si zoufa, ze ji ztratila..)

Změny. U oltáře v potu tváře to ano z něj těžko lezlo.. Proto asi zakládá si tedˇ že třímá vlády žezlo… Byla vždycky jemná, cudná.. tedˇ prakticky já jsem u dna. Věčné hádky, věčný křik. Kdybych ji moh vrátit zpátky.. nebo znáte jiný trik ? Byl jsem DO ní celý blázen, Psal jí básně, trhal kytky.. Samo nebe snes ji na zem. Tedˇ však jenom ztvrdlé zbytky lásky pod polštářem tlačí, když se ještě někdy sní . Jednou spálit, snad se stačí.. Pokud nezblázním se Z ní..
Merle
04. 12. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý!!!! :-)))))) myslím, že si po dlouhý době výběr zaslouží nějakou tu blbůstku...

JET
03. 12. 2000
Dát tip
jestee, ....."Tedˇ však jenom ztvrdlé zbytky lásky pod polštářem tlačí"... Možná bys ty prezervativy měl vyhodit do koše! Víš, že výrobci kondomů nedoporučují používat jejich produkty vícenásobně a hlavně nesplachovat do záchodu. Sakra, nebo, že by to bylo něco jiného?....

JiKo
02. 12. 2000
Dát tip
To sou teda změny :-)))))))))))) dobrý vtipně..vlastně smutný ...

Helena
02. 12. 2000
Dát tip
ten trik jsi měl udělat, než jste byli svoji nevím, proč jsi si ji bral v závoji :-)

Sadaf
02. 12. 2000
Dát tip
Hmm, dost hodně smutný...tohle už mám za sebou, akorát nevím jestli bohudík nebo bohužel.....

clovrdik
02. 12. 2000
Dát tip
:-)))) výborně jsem se pobavil. Dám ti radu, zkus sekyrku :-)

jester
02. 12. 2000
Dát tip
Berte to jako vyvazeni a radu pro ty dve majoritni skupiny tady. Tu ktera si zoufa, ze lasku nemuze najit.. a tu ktera si zoufa, ze ji ztratila..)

ruby
02. 12. 2000
Dát tip
jo je to hezke a po tvem vysvetleni se mi to zda jeste vic osvezujici:-)

myrinda
02. 12. 2000
Dát tip
jojo, zivot je drsnej.... ale ne , napsany je to hezky a bohuzel se to asi deje az moc casto...

Koom
02. 12. 2000
Dát tip
napsany je to moc hezky ale ty velky pismena bych klidne vynechal

Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Jo je to trefný,asi je to pro každého!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru