Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Korálky

05. 04. 2005
8
1
1808

Mohl jsem ti ukázat jak umím zvedat kameny. A převrátili by jsme spolu nespočet odpadkových košů, popsali křídou každou zeď toho města, a váleli bychom sudy po rovině, zvedl bych kuličku papíru cos udělala do vdzuchu a čekal než by zašlo slunce. Rízl bych se a ty by ses snažila zachytit kapky krve síťkou, každá by propadla.. Ustřihl bych ti pramínek vlasů, a položil ho na koleje, utekl bych před svým stínem a smál se mu jak je pomalý, seděl bych a díval se ti do očí, kdybys sledovala cestu.. Z mostu by sjme házeli do řeky kameny ty bys občas plivla a já bych nezůlstal pozadu.. Každou noc bych tě uspával pohádkama, které by končili špatně.. Seděl bych na bálkóně a myslel na to co budu dělat další den.. Na to jak bych tě vzal pouštět loďku, ale než by sjme tam došli tak bych ji zničil, lehl si na zem a řek že dokud se nedotkneš mojeho malíčku ani se nehnu.. Sundal bych ti korálky roztrhl je a pak ležel v trávě tak dlouho dokud bych je všechny nenašel.. Až bych je mě, každý korálek bych odnes na nějaké místo města.. Na střechu toho velkého domu, pár jich hodil do kašen, na zimák, na ptačák, do kanálu, do kože, bezdomovcům, do řeky, do prostřed cesty......

 

zemřela si včera v šest hodin ráno, já tě ani nestihl poznat...


1 názor

konec jsem nečekala... nebo nechtěla čekat... to je fuk... líbí se mi to *

leenai
24. 07. 2005
Dát tip
jde do nejoblíbenějších (chtělo by to opravit překlepy)

leenai
16. 07. 2005
Dát tip
až je mi to hloupý, jak jsem z tvých slov unešená jako bys vyšel z toho ovzduší, dusna nitra a řekl to správné, co se mi motá hlavou... trochu jinak, ale TAK... tak.. raději mlčím, jenom tipuju a tipuju

@@@@

minim:co to znamená?

ze sa mi to paci ;)

Mistletoe
06. 04. 2005
Dát tip
děsně krásný..

nemusíš..

Zuzulinka: Jo ten název sem nevychytal.. nemůžu tu nic opravit.. se mi to hned smaže, takže to musím vložit znovu.. sorry.. JInak chyby.. to jsem prostě já.. neřešit..

čajprodva
05. 04. 2005
Dát tip
jo.

Spirit
05. 04. 2005
Dát tip
málo tak krásných jsem četla... čtu a prožívám.. no mňámózní dílko vskutku :) tip* dala bych i výběr ovšem nejsem ten správný :)

díky.. sestří :-))

Spirit
05. 04. 2005
Dát tip
óó.. aha :) no rodinný talent.. vysvětleno :)

já nevim.. já prostě.. Nechtěl jsem kombinovat všechny stránky dohromady.. Halt jednou je člověk veselý.. Jindy je to melancholičtější.. pšštt. dík

Spirit
05. 04. 2005
Dát tip
taky to tak řeším.. chválím.. pa :)

inlajn
05. 04. 2005
Dát tip
já bych hodil dohromady DOPROSTŘED CESTY, ale neva....akorá počtení...se tomu řikiá tak???? No kurňik! ti jer málo....teda tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru