Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smyslná touha

02. 12. 2000
0
0
1194
Autor
Demon1

Netřeba slov

Jsi krásná,vzdálená,ale krásná,a přitom jsi mi nikdy nebyla blíž.Cítím tvou vůni,je jemná a čistá,stejně tak jako dřív.Chtěl bych Tě políbit.Nejsi však na blízku.Vytáhnu průpisku a zaznamenám do notýsku.....dnes po dlouhé době,jsem toužil,.....toužil po tobě!Za ty léta se něco zmněnilo,je toho spoustu co mi vadilo,tak přetvářím Tě v obraz svůj,a křičím lásko, stůj!!!Jen stůj.Až dnes jsem pochopil,že zmněnit Tě,nebyl můj cíl.Chci Tě.....zůstaň svá,protože jen tak Tě mohu i nadále milovat!!!
kecam
08. 12. 2000
Dát tip
Je to moc hezké a každá holka si tajně přeje slyšet tohle od toho svýho. Prostě pěkné.

Albireo
04. 12. 2000
Dát tip
Okamžik chtěl bych osloviti: "Jsi tolik krásný, prodli jen"??? Démone, ale píše ze změnit a nezbývá.

Gimi
03. 12. 2000
Dát tip
Co k tomu říct?Stejně se Ti to vlastně nepovedlo,tak už se stím konečně smiř...:-D clovr. čemu věříš Ty?Čemu se dá vlastně věřit?Není jiná možnost

clovrdik
03. 12. 2000
Dát tip
Gimi : v Murphyho zákony věřím, to je jediná jistota :-) Tady jde o to, že není naděje jako naděje. Na nějaký věci naděje asi neumírá ( i když i o tom se dá pochabovat ) a na nějaký věci ne. Jinak, nejsem takovej cynik, jak by se mohlo zdát, jenom mi to přišlo příliš patetický.

ZEEMAN
02. 12. 2000
Dát tip
Tak nevim,asi mam stejny problem se slecnou, akorat bych to takto jemně neuměl napsat.PEKne, Pekne !

clovrdik
02. 12. 2000
Dát tip
hmm, a fakt tomu věříš ?

Demon1
02. 12. 2000
Dát tip
Věřím,nic jiného už mi fakt nezbívá!A víra neumírá,ani jako poslední!!!

clovrdik
02. 12. 2000
Dát tip
hezký heslo o tom neumírání naděje, jenže i na něj se vztahuje má otázka : Fakt tomu věříš ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru