Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co cítíš, když obracíš stránky knihy?

04. 07. 2006
2
1
1383

Co cítíš, když obracíš stránky knihy?
Má pro tebe větší význam, že na těch stránkách něco čteš nebo že se jich dotýkáš?

1 názor

Vaud
04. 10. 2009
Dát tip
hej - geniální foto!

Aymi
08. 04. 2005
Dát tip
Knížka se musí první fyzicky stát mou součástí .) Koušu do ní, pak ji čtu ... a líbí se mi, když mám na ní dlaň a přilepí se na stránky ... dlaň pak odtáhnu a stránka je zvlněná ... předal jsem jí kousek svého času a měl jsem tu čest chvíli s Tou Knihou stárnout ...

vesuvanka
08. 04. 2005
Dát tip
To jsou zajímavé otázky.... jako dítě jsem navíc knihu vnímala i čichem (nedělám si legraci)... jak mi voněl starý tisk i papír, ale byla mi příjemná i vůně nové knihy.... takže knihu nejen obsahem a hmatem, ale i čichem......TIP

Zuzulinka
08. 04. 2005
Dát tip
Někdy si hladím stránky...písmenka vnímám jako mírné hrbolky...je to zvláštní pocit, hlavně u básní.....A to o tom čichu vůbec není hloupost, dělám to dodnes....nejpěkněji voní staré knihy...s malovanými obrázky....

vesuvanka
08. 04. 2005
Dát tip
Zuzulinka - díky za avi... tak to máš úžasně jemný hmat... přiznám se, že občas i teď vtáhnu vůni knihy a také mi připadá, že ty staré knížky mají nejhezčí vůni...

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
.. já dostal jednou k Vánocům knížklu z marcipánu a celopu jsem jí sežral.

Feanor
08. 04. 2005
Dát tip
inlajn;)))

inlajn
08. 04. 2005
Dát tip
na posezení. Měla 231 stránek i s předmluvou v čokoládě, ale ta byla malinko zhořklá, páč vobal nebyl eňo ňůňo, ale nic mi nebylo, ale pak sem si dal eště rybu, protože mám nejrači studenou a salát, a pak mi bylo teprve dobře, protože já sladký moc rád nemám, jen sem chtěl zkusit, jak chutná ta kniha.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru