Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vražda, smrt, zabití...

03. 12. 2000
1
0
2153
Autor
Erogonth

je to skvělá věc

Když tělo padne do kvítí, je to vražda, smrt a zabití. Když se o meč hlava zachytí, je to vražda, smrt a zabití. Když tě střelí lukem do řiti, je to vražda, smrt a zabití. Když se tělo ohněm rozsvítí, je to vražda, smrt a zabití Když se tělem noži zaštítíš, je to vražda, smrt a zabití. Když jsi kyseliny napitý, je to vražda, smrt a zabití. Když jsou chvíli hlady hobiti, je to vražda, smrt a zabití. Když se...
Heulwen
23. 08. 2004
Dát tip
Skvělý!! Třetí odstavec je takový zlomový a ten poslední mě dorazil :-)) tipuju a klubuju!

Anonym
03. 02. 2001
Dát tip
Celkem dobrý..:)))

Menahen
20. 01. 2001
Dát tip
No já bych to doplnil něčim s Rytířů temné pověsti: Je vté dýce nějaké kouzlo? Ano, to nejhorší..jediné bodnutí bere všechny lidské sny a naděje... Ale je to zajímavý, ale to minulý bylo lepší...

Adanedhel
10. 12. 2000
Dát tip
:-)))) ještě bych doplnil jednen odstaveček: Když vymočíš se zmostu a tvou moč dráty zachytí, je to tovje blbost, ne vražda,smrt či zabití!

JiKo
04. 12. 2000
Dát tip
Souhlasím s Cavalerou a to 100%

Cavalera
03. 12. 2000
Dát tip
První dvě sloky dávaly za pravdu Tvému prologu, ostatní ho však již popřely ..

Astalavista
03. 12. 2000
Dát tip
Nebo to je jen nešťastná náhoda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru