Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...do mojej osoby

09. 04. 2005
2
0
1548
Autor
Paulita

 

...do mojej osoby

 

Čas rýchlo utekal. „Čo budeme robiť?“ povedali sme. Nikto nevedel odpovedať. Sedeli sme a čas neľútostne utekal. Práce bolo veľa, len sme nevedeli s čím začať skôr. A ako čas bežal, zrazu jeden z nás vstal a povedal: „Na čo sa tu hráš, veď je to len na tebe. Povedz, čo chceš robiť a mi sa prispôsobíme.“ Ja som aj tak nevedela. Splnili by mi čo mi na očiach videli. Stačilo len povedať a premôcť sa. Lenivosť nás ubíjala a ja som nechápala, čo sa to deje. Niečo stálo vo vzduchu. Rozklad. Všetkého. Sedeli sme a čakali na začiatok. Podnet, ktorý by nás zdvihol zo stoličiek. „No, dnes už asi nič,“ odvetila som. „Ako chceš,“ povedali a sedeli sme ďalej. Niečo sa však začalo vo mne búriť. Čas je nepriateľ, letel ohromnou rýchlosťou. Sedeli sme a pociťovali to len s každým pohľadom na hodinky. „Už je veľa hodín, dnes už nič neurobíme,“ povedala som a vstala. Prešla som po miestnosti, okolo stoličky oprela sa o ňu a pozerala na nich. Hudba nehrala. Bola ticho, oni boli ticho. V tichu sa zdá, že čas sa zastavil, ale zarazila nás nepravdivosť tejto myšlienky.

Celkovo všetky myšlienky nás zarážali. Odbíjali sme ich od našej mysle. Keď niekoho niečo napadlo, všetci na neho pozreli a on svoju myšlienku okamžite odrazil. Hanbili sme sa sami pred sebou, aj keď sme sa poznali tak dlho.

Sedeli sme na stoličkách, až kým neprišiel čas, vrátiť nás všetkých do jednej osoby.

 


Paulita
18. 07. 2005
Dát tip
vtedy mi pravopis este moc nesiel, ale ako som sa rozpisala, snazim sa

johny45
16. 07. 2005
Dát tip
No samozrejme, pravopis nieje tvoja silna stranka, ale mne sa to celkom pacilo... pacilo sa mi, ako ste sa vratili vsetci do jednej osoby...do tvojej osoby... odomna urcite tip.

raul22
09. 04. 2005
Dát tip
Povedz, čo chceš robiť a mi sa prispôsobíme.... ach ta nasa gramatika :) škoda, neoslovilo ma to, a to som mato :) drzim palce do dalsieho pisania

tak tam bych chtěl taky pracovat:)) jenom bych hrál pasiáns a miny a čekal na padla:)

Paulita
09. 04. 2005
Dát tip
...no...zbuchane myslienky pred piatimi minutami

hnewka
09. 04. 2005
Dát tip
...bolo to celkom zaujimave...

...to je slusna schizofrenia....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru