Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrtící chuť

09. 04. 2005
0
0
652
Autor
Synergy

Smrtící chuť

Mám chuť vytáhnout samurajskej meč a vyběhnout ven… Ven z domu… Mezi lidi… Rozsekat je na maděru! Je mi jedno koho, je mi jedno kolik, je mi jedno jak dlouho… Každé zasvištění ostří vzduchem je pro mě rajská hudba, každý zoufalý výraz v očích mých obětí ve mne vzbuzuje nesmírně povznášející pocit… Chci jich rozsekat co nejvíc dokud… dokud mě někdo nezastaví… Ale mě nikdo zastavit nemůže- já mám přeci meč a oni jen své holé životy… Zatím… Ale to já rychle změním! Ta hrůza a děs vepsaný do jejich tváří, když se můj meč pomalu boří do jejich hrudníku… Ten pomalu se vytrácející život ve formě rudé tekutiny, která vytéká z rány přes špičku zbraně až na šedavou zem, ty poslední výkřiky a zoufalé kňourání… Jak se slzy mísí s krví, jak se zběsilý skřek mění v poslední těžké oddechování do prachu na chladné zemi… Nakonec se zvedne studený vítr a obloha dostane stříbrný nádech. Mrazivý vánek odnáší poslední zbytky života z konečků prstů padlých růží, které jsou rozsety po okolí. Blednou. Poslední zasténání, poslední výdech, poslední krůpěj krve, která odkápla z meče…
To všechno je mi tak drahé… Tolik to pro mě znamená… Tolik, že se toho musím vzdát!

Beketamon
18. 05. 2005
Dát tip
Je to zbytečně morbidní, upřímně-týmhle se chlubí leda tak magoři a navíc Samurajský Meče sou pěkná písnička od Vypsaný FiXy.......

Jeheheman
08. 05. 2005
Dát tip
slovy klasika: lidí je jak sraček :o)

Empty
10. 04. 2005
Dát tip
Tak mám občas chuť, ty jo. A samurajskym mečem by to mohl bejt docela hukot:-)))

Synergy
10. 04. 2005
Dát tip
Q. Tarantino by byl nadšenej

Delph
09. 04. 2005
Dát tip
tohle smaž protože je to blbost na druhou a je to nechutný pokud takhle smýšlíš...

Zuzulinka
09. 04. 2005
Dát tip
No děsivé a hrozné.....

Synergy
09. 04. 2005
Dát tip
Takhle někdy smýšlí každý člověk... a v horších případech to i někdo udělá ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru