Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzelnej večer

12. 04. 2005
6
0
998
Autor
Razielgo

Znáte to: večer sedíte doma a nevíte, co dělat. Popadnete kus papíru a špaček tužky a začnete psát první blbost, která vás znova napadne. Tolik tedy k původu této minipovídky.

 

 

 Scullyová utahaná jako čokl po čtrnáctihodinový službě v kanclu vešla večer do bejváku, práskla sebou na gauč, nohy na stůl a pustila si televizní noviny. Zprávy byly zas přímo pohádkový, Dana je považovala spíš za večerníček. Ani dneska to nebylo jiný: americký zajatce ve Vietnamu zachránila Ocelová krysa, v nejsevernější části Skotska někdo zahlíd cestující Společenstvo Prstenu, v Osace se třetí turnaj Tekken změnil v masovou bitku všichni proti všem (který se zúčastnila i japonská vláda) a někdo s iniciály M. T.-S. poslal do redakce BBC videokazetu s nahrávkou přátelského pošťuchování mezi Kainem a Razielem. Prostě samý pohádky.

 Scullyové už pomalu padala hlava, když najednou zadrnčel telefon těsně vedle jejího ucha. Teprve na čtvrtý pokus se jí podařilo zvednout sluchátko.

 „Scullyová, seš vzhůru??!!“ zaječel jí do ucha Mulderův vzrušený hlas.

 „Teď už jo,“ zavrčela Scullyová a držela sluchátko na dýlku natažený paže.

 „Okamžitě přijeď do kanclu! Hned!!!“ A zavěsil, než se zmohla na odpor.

 Dana si povzdychla. Zase ty jeho ufoni, strašidla, upíři a vlkodlaci a kdovíco ještě. Přesto líně zvedla zadek, nasedla do svýho trabanta a třicítkou, aby nepřekročila povolenou rychlost, si to hučela do ústřední budovy FBI. Sotva zaparkovala, vyběhl ze dveří Mulder a dopadl na sedadlo spolujezdce.

 „Šlápni na to!“ šťouchal do Scullyový. „Za městem přistálo UFO!“

 Dana nastartovala, trabant poskočil, zabuchcal, škytl a chcípnul. Mulder zaklel, rychle vyskočil z auta, popadl kolegyni za ruku a táhl jí za město.

 „Muldere, já si nemyslím, že to bude UFO,“ protestovala, zatímco za ním cupitala ve svých italských lodičkách.

 „Jasně, že to sou emzáci. Viděl sem po obloze běhat světelný pruhy. Co jinýho by to bylo?!“

 Míjeli poslední baráky a mezi nimi a záhadou stál už jenom malej kopec. Rychle se po něm vysápali a zastavili na vrcholu. Mulder hořel nedočkavostí, Scullyová hledala jednu ztracenou lodičku.

 „Tak kde je to tvý UFO?“

 Najednou se na nebi objevily pruhy bílýho světla a předváděly dvěma agentům skvostnej tanec. Fox s Danou seběhli z kopce a spatřili zdroj těch tajemnejch záblesků. Nově otevřenou dýzu.

 „Tak tohle je fakt kouzelnej večer,“ zabrblala Scullyová a otočila se k odchodu.

 

 


Razielgo
17. 04. 2005
Dát tip
Někde tam venku je pravda... jsou mezi námi... ale občas to holt nevyjde:)

Elánius
15. 04. 2005
Dát tip
paráda :)) Akta-X ty já rád :o) Móóóc hezký

probe
14. 04. 2005
Dát tip
To UFO jsem také viděl :-)

Zbora
13. 04. 2005
Dát tip
Dobře se to četlo.t.

harosek
12. 04. 2005
Dát tip
Ta pointa!! Mělo to bejt vtipný...s touhle pointou není...

StvN
12. 04. 2005
Dát tip
Dobře napsaný. Má spád, ale ta pointa tomu dala na frak.

Eilil
12. 04. 2005
Dát tip
:o) čupr.. :o) skvělá přirovnání... a ocelová krysa.. a taky to spolešenstvo prstenu.. :o) t

John_Ceder
12. 04. 2005
Dát tip
no celkem umíš, dá se to číst..teď ještě nějakej dobrej příběh..

Kandelabr
12. 04. 2005
Dát tip
náhodou mě ta pointa docela pobavila. teda ne že bych spadl pod stůl, ale tak nějak mi to tam sedlo :) příjemná nanicsinehrající záležitost. tip

fungus2
12. 04. 2005
Dát tip
Dobré**

Kytiii
12. 04. 2005
Dát tip
kdysi jsem taky psala o Máldrovi se Skálovou... ale moc to nedopadlo... dokonce mi to vrátili z redakce Trnek brnek, že to není to co hledají... ...a tohle mi taky moc vtipný nepřišlo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru