Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nové blúznenie

13. 04. 2005
3
0
3082
Autor
Eset

...je venovaná...

už tikajú sestry

 

ani o sekundu viac

                   ma neprinútiš

   viac                          nepriblížiš

viac              neucítiš

 

projekt extáza

            z akordov splašených snov

a fľašou brandy

 

skryjem sa na chvíľku

do kvetov

tvojho mobilného tónu vyznania

 

každý deň      

          až do opitia

               raz sa z toho zbláznim

 

na sekundu presne

 

ťa opustím

 

tikot sestier

                 pripomína

že už...

 

                               inak ľúbiš


Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...no my sa musime odhlasit cez PC 24 hodin pred skuskou, inak smola...prides o termin...

...ved keby to slo ja by som sa odhlasil... ...ale takto som tiez spokojny... ...a najma dnes som dostal decko z tej psychologe...tak som rad...

Eset
31. 05. 2005
Dát tip
...to som rada, za si rad...:) ...

...a ja som rad ze si ty rada.... ...a celkovo je to fajn...

Eset
30. 05. 2005
Dát tip
...no a zas som v skole...sa mam...:)

....ja som doma...prave som sa zobudil... ...a na skusku som dneska nesiel...

Eset
30. 05. 2005
Dát tip
...tak dobre rano:) ...ja som vstavala o pol piatej, na bus...sikovna:) ...a preco?:):)

...dobre rano...aj tebe... ...ja o pol siedmej... ...bol som sa vysktrtnut zo skusky... ...a zasa zaspal...

...vyvetlil som v maily...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...toto ti neverim...:) ...no ja neviem, tak to prislo...hmmmm...:):)

..neveris mi ze neprejdeme na na nemcinu???... ...ja som vazne z nemciny vymlety...ja prechadzam len vdaka jednej kamaratke...ktora mi opravuje vsetky seminarky...a tak... ...teda uz ani nie...pretoze sa na mna nafucala...ale to je jedno... ...ked prislo tak prislo...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...ze si sa toto jedine naucil:) ...preco sa na teba nafucala?:) ...tak je tu:)

...no dobre...viem este meine tante hat bekannte... ...a tak...som sa trosku pripil...a bol som uprimny... ...uz ma nebavilo davat viac ako brat... ...i ked to v suvislosti s predchadzajuco spravou vyznie divne... ...vsak si precitaj...Vrat mi moje oci...a...Odpad... ...tam to je... ...je...

Eset
27. 05. 2005
Dát tip
...o tom davani a brani by sme mohli trochu pokecat...lebo aj mam obcas pocit, ze davam viac, nez...z vlastnej vole - ked mas rad, tak takto o tom nerozmyslas, ale casom ta to vycerpava a uvedomis si, ze sa takto dalej neda... ...precitam...len ked bude cas, lebo teraz otravujem mamu v robote...:) ...

...jasne...pokecame... ...i ked to sa cez net...asi neda dobre rozobrat...egal... ...jaj...tak to uz si asi doma zo skoly... ...sa mas...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...tesme sa...stiííille nacht, vlnovka, heilige nacht...ehm...:)nahla indispozicia...:) ...sa ospravedlnujem...

....nic to... ...ked stille nacht...tak aj heilige nacht...kein problem...meine liebe...

Eset
25. 05. 2005
Dát tip
...dufam, ze neprejdeme na nemcinu, lebo to asi nezvladnem...:):) ...tvoja mila...hmmm...?...:):):)

...nie neboj sa neprejdem... ...ale toto jedine som sa naucil... ...co hmmmmm???...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...ved spanok je predsa poeticky...pokial strasne hlucne nechrapes:)

...no vraj nechrapem... ...zatial sa nestazoval nikto...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...to preto, ze s tebou nikto nespal?:) ...ja hovorim zo sna...a co?:)

...tak toto bola podpasovka...mrcha... ...tak a prislo odhalenie ja som vlastne tomas bezdeda... ...hovorenie zo sna...som zvyknuty...mam izbu so sestrou...a ta niekedy hovori...ale nic je nie je rozumiet...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...vidis to?...:) ...tak aj ja sa priznam...som bezdedova kamaratka:) ...aj ja len tak, ze mi nie je rozumiet... ...tym chces povedat co? ze mozem s tebou spat?:):):)

...no jasne ty vzdy.. ...ale ja uz sa vazne cervenam... ...som pocul ze on chodi do tej dedinky pri lucenci...na M. na prazdniny... .

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...cerveny assurballit:)ale toto...hmmm:) ...na M. - Mytna, Malinec...a ine ma nenapada... ...mozno sme naozaj kamarati:):)

....hm...mh...hm..co dodat??.. ...ta prva... ...nie ver mi...nepoznam ta osobne...to by som musel o tom nieco vediet... ...a vypadky pamati som mal asi dva krat v zivote...ale aj to viem s kym som travil cas...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...hm...hm...hmmm...:) ...Mytna je eso...teda boli casy boli...aj koncerty obcas...a dobre... ...teraz uz nie... ...tak sa nepozname osobne...ale mozno by sme mohli...no ved sme sa uz o tom bavili... ...len je mi to divne, ze poznas Mytnu, vacsina ludi si mysli, ze je to len ulica v BA...no a este ma dorazi, ked si myslia, ze som z Mytnej, lebo tam mame postu...:)

....a to nie je len ulica v BA???... ...ja som to zaregistroval na nejakej prednaske...v suvislosti s husitmi ci co... ...a vravel som bol som raz pozvany na divin...ten lucenec...som spominal ze som nesiel z financnych dovodov... ...a nema ti to byt preco divene...bo si to napisala v tych jsikovch kysuciach... ...no ved mohli by sme...ale s tebou je tazko ked si na nete raz do mesiaca... ...po skuskovom...kedykolvek...

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...nie je to len ulica v BA...:):):) ...tak ty to tam poznas...to je dobre...:) ...vie, ze je to tazko...ale ty nemas mobil...tak sa netvar...:) ...dobre, nejak to zariadime...

...len z hodin/prednasok dejepisu... ...no nemam mobil...pretoze mam net... ...sa budem tesit..

Eset
24. 05. 2005
Dát tip
...sa budeme tesit...:)

...sa budeme tesit...

....no neviem ci to je poeticke... ...ked sa tak stane zvacsa zaspim...

Eset
15. 04. 2005
Dát tip
...co hmmmmm......?:)

Eset
15. 04. 2005
Dát tip
rovna ciara moze byt napr. pocit, ked sa len tak valas doma na gauci, nic ta nevyrusuje, nevnimas ziadne zbytocne sumy okolo...no a to je poeticke:)

Eset
14. 04. 2005
Dát tip
...nemusis nic hlbsie produkovat, ja som vdacna, ze si sa zastavil...:) ...a menim sa k lepsiemu alebo horsiemu?:)

Eset
14. 04. 2005
Dát tip
...niekedy je aj rovna ciara poeticka...aj ked nie je prilis rovna:) ...no ja nekreslim tiez bohvieako:)

...poetika rovnej ciary...tak o tom som do teraz nepocul...

per_zay
14. 04. 2005
Dát tip
hmmmmm ..... ..... T

...tikot sestier je na mna prilis...proste neviem co si mam pod tym predstavit...

Eset
13. 04. 2005
Dát tip
...skús situáciu, ked je na teba privela zien naraz...

...privela...neexistuje... ...ja chodim na pedagogicku ja som vycviceny... ...ale spominam si na take dvojicky...ked jedna odisla...obratil som sa k tej druhej...

Eset
13. 04. 2005
Dát tip
...no vidis...aj tu sa ktosi obracal...a tak...:) ...a je dobre, ze si vycviceny...:)

...a tak...presne... ...no neviem ci je to dobre....zase aby mi raz z toho nesiblo...a nezacal sa malovat...a tak...

Eset
13. 04. 2005
Dát tip
JM: dakujem:)

Eset
13. 04. 2005
Dát tip
Aš:...nezacal as malovat? ak portety, tak by to bolo v pohode, nemyslis?:)

...ja som mal dvojku z vytvarnej....ja mam problem nakreslit rovnu ciaru...dopadlo by to strasne...

obluda
13. 04. 2005
Dát tip
jhdsaghjdsaj *

aramis
13. 04. 2005
Dát tip
menis sa :) nic hlbsie asi nevyprodukujem aj napriek vsetkemu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru