Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ňiturální Olkámeň

13. 04. 2005
1
0
834
Autor
AkiC

░▒▓│»TAK A TEĎ«│▓▒░

Končí to tak jak to začalo... Přehlasovaný povel mířící na Ňiturální Olkámeň... Ani nevíte, co to je... Nikdo to neví... Hey co jsem to chtěl? Jo aha už vím... Ale to jsem už říkal... Přes řadu od nebe se slunce ještě nevyhorší, ale i tak... Pálí... Hm... Ale že řeže ten náš stín co?... Hey! Spíš?... Tak zhruba... Vstávej, musíme pokračovat v ladění slunečního regionu... Ja ty kokot! No jo já uplně zapoměl!... No jo já to vidím... Jsme vůbec naživu?... Jak se to pozná?... Komu přežít dalo snahu?... Co? To jako proč?... Mno ani nevím, snažil jsem se chovat akčně... Tak to jo, a komu snahu dalo přežít?... No přece tomu, kdo z mrkve nehrotí... Jo aha promiň, já jsem se jen na chvíly zamyslel. Přemýšlel jsem o budoucnosti, do které se vkládají účty. Budoucnost už není tím, čím bývala... Jo tak to máš sakra pravdu, ale stejně seš debil... Ne, ty seš debil, zase jsi ztratil boty!... Hele, když budu ztrácet boty v zadku blbců tak budu rád chodit bos! Ne, to jsem řek blbě, to by bylo jednoduchý. Zpět a znova... kašli na to... Proč tu nikdo není? Jen já a já...
No já nevím. Je to nějaké zmatené.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru