Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlouho zmateně přesná noc

18. 04. 2005
12
0
3650

Nad propastí bezednou,

kde nebe je i peklem,

líbám déšť na kolenou,

a nahá splývám s větrem

...

snad tělo v ledovém ohni,

brání se vlastnímu žáru,

ale v duši  kapka slaná,

mění se v hlubokou ránu,

 

v ní láska, slova, strach a zlost

skryjí se v  slunečné noci,

až na dně propasti bezedné,

 

kde mrtvá tlukoucí srdce,

dál po hlučné samotě touží

a hledají naději v nekonečnu ...


opakuju se, ale děkuju, Děkuju, DĚKUJU ... :-)

hochstapler
31. 03. 2006
Dát tip
pěkný, někde nejsou rýmy stoprocentní, ale myslím, že to není na škodu, spíš naopak..

děkujuu =o) moooooooc

Lene
31. 12. 2005
Dát tip
pro mě to je malá silvestrovská :o) ... moc hezké ... v ní láska, slova, strach a zlost skryjí se v slunečné noci tohle se mi prostě hodně líbí

jééé ... děkuju moc ! =o)

gr_4you
23. 10. 2005
Dát tip
celkem ujde, ale vážně, co takle zkusit volnej verš?

když ja asi presne nevim co volny vers je =o( jelikoz se o nej nekdy ( ne zrovna v teto "basni") snazim a neni... Co teda vlastne je? ...dekujuuu...

gr_4you
23. 10. 2005
Dát tip
Volný verš: verš nevázaný žádným pravidelným počtem slabik, uspořádáním přízvuků apod.; funkci nositele rýmu v něm zpravidla přejímá intonace (Poetický slovník, JBrukner,J.Filip, - Mladá fronta 1997)

hhhmm... děkuju - tak se vynasnazim - ale nevim - vetsinou kdyz se moc snazim - vyde houby ... uvidime -jen pokus ... děkuju....

Rosa canina: .... ;)... snEk: dekuju:o)!!!!!!

Rosa_canina
24. 05. 2005
Dát tip
horolezce, to snad ne:( ...az tak spatne to tu neni...krasne napsane....musis lezt vys..az k slunicku, tam je nejlip..:)kdyz lezes az uplne nahoru nemas cas premyslet o pytlovinach tohoto sveta...tak makej! a neser bracha! :)

Rosa_canina
24. 05. 2005
Dát tip
Ty jsi TA, ktere vsichni veri, Ty jsi TA, ktera rozesmiva ostatni..co to tu ctu? Takove plakanicko!

romale: Já taky romale... :o) děkuju za názor! Nějak nevim jak bych...Byla to taková ... Dlouho zmateně přesná noc:o)... sem ráda že ses stavil:o)!!! Směj se! johane: :o) jak myslíš ...

romale
21. 04. 2005
Dát tip
No, jsem rád, že jsi naživu, princezničko. Je to docela silná báseň, soudě podle slov, je to nějak těžké dát dohromady... někdy je to možná lepší zkoušet od maličkostí... Já nějak nevím... jak o tom smýšlet.

johanne
21. 04. 2005
Dát tip
"Každopádně kdo chce si najde to co hledá i v té největší ptákovině a kýčovitosti" - promiň, to je dost průhledný alibismus. O tomhle snad poezie není...:).

gho_st
19. 04. 2005
Dát tip
název se mi hrozně moc líbí. nevím proč. "kde mrtvá tlukoucí srdce, dál po hlučné samotě touží a hledají naději v nekonečnu ..." co se týče toho zbytku, tak myslím, že podobné slova a podobné básně psal téměř každý. já taky. ale u tebe mi to přijde takové trošku jiné. hezčí. takže každopádně tip. jen mi tam trošku vadí jedna věc. že tam je 2x "propast bezedná". ale asi jsem moc detailista.

jémináčky:o)! Tolik návštěv sem nečekala:o).... Moc děkuju za všechny!!! Ste moc hodní a děláte mi velikou radost:o)!Děkuju moc! Johane, swandrow, špatná volba : máte pravdu ... klišé kýč... Myslím že se už pod tento název shrnuje většina slov... Každopádně kdo chce si najde to co hledá i v té největší ptákovině a kýčovitosti... Do ničeho Vás nutit nemůžu a ani nechci...Ještě jednou děkuju za Vaše názory, kritiky a návštěvy! :o) ghost : Nejsi detailista:o)! Mě taky vadí!:( Tož ale co snou? ...:o) Ke konci mého vyádření znovu děkuji všem básníkům co u mě ztratili svůj čas a slovo či věnovali Tipa :o)! Mějte se krásně! A nezapomeňte se smát do mraků - třeba to sluníčko konečně přemluvíme a oplatí nám to:o)....

nadik_k
18. 04. 2005
Dát tip
Je to moc krásnýýý..uplně se to teď hodí k mé náladě:-))) Velký TIP

:o) jé:o) děkuju Ti moóoc nadiku:o)!

jaza
18. 04. 2005
Dát tip
pěkné thip

děkuju Ti moc :o) !

Jeheheman
18. 04. 2005
Dát tip
snad tělo v ledovém ohni, brání se vlastnímu žáru, ale v duši kapka slaná, mění se v hlubokou ránu, ..lepčí rytmus s tím "se" takhle, což?:o) líbí se mi, že je to pokus o čistou poesii, která se nesnaží něco zásadního říct či zašifrovat, ale na druhou stranu mi dílko přijde slabší princezn:o)

tož co nadělám:)... ale aspoň sem si vypustila hlavu:o)... se se máš pravdu nemám ráda tady ty krátký věci jako se si z v atd... tak dlouho sem ho nekam prehazovala az zustalo podle me nejlip schovane za dusi:o)... ale dobre kdyz myslis zmenim:o)... dekuju !

Jeheheman
18. 04. 2005
Dát tip
se se:o)

Joshua_Cata
18. 04. 2005
Dát tip
v ní láska, slova, strach a zlost skryjí se v slunečné noci, až na dně propasti bezedné, kde mrtvá tlukoucí srdce, dál po hlučné samotě touží a hledají naději v nekonečnu ... Pěkné...myslím že tip si tohle dílko zaslouží...

nic moc

DRAHT
18. 04. 2005
Dát tip
kde mrtvá tlukoucí srdce, dál po hlučné samotě touží a hledají naději v nekonečnu ... Moc se mi líbí. TIP

vesuvanka
18. 04. 2005
Dát tip
snad tělo v ledovém ohni, brání se vlastnímu žáru, ale v duši kapka slaná, mění se v hlubokou ránu, kde mrtvá tlukoucí srdce, dál po hlučné samotě touží a hledají naději v nekonečnu .. je moc pěkná a zaujala mě i barevnost.... TIP

Sarrah
18. 04. 2005
Dát tip
kde mrtvá tlukoucí srdce, dál po hlučné samotě touží a hledají naději v nekonečnu ... .................................................celá moc fajn :o) tip

Zuzulinka
18. 04. 2005
Dát tip
souhlasím..moc pěkná...tip

johanne
18. 04. 2005
Dát tip
Připadá mi to trochu jako velká slova a za nimi duté prázdno.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru