Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako supi

20. 04. 2005
0
0
582
Autor
MarianSkopal

Já ledačím jsem byl v tom božím světě, a čím jsem byl, tím jsem byl rád. Jan Neruda

Po celý svůj život jsem se vzdal radostí a pokušení jenž nabízel mi světský svět, abych postavil tento dům. Dům na který bych mohl být hrdý a v němž vychoval bych krásnou rodinu. „Ach“ A teď? Umírám. Starý, bohatý, leč sám. Jen hrstka rádoby přátel nad mým bezvládným tělem krouží, jak hejno supů nad zdechlinou. A z víšky hledí, pozorují, až skonám jen občas slétne jeden z nich, až ke mně dolů a zas rosklove ucelující se ránu, jen proto abych rychleji pošel a oni pak mohli se slétnout na mou zdechlinu a kousek po kousku ji rozcupují jen proto aby mohli dále spokojeně žít a přiživovat se na tělech jenž jako bez duše kráčejí vstříc věčnému světlu.
Alojs
10. 05. 2005
Dát tip
rozhodně ne drama... Sákryš, proč v téhle kategorii narážím na nejvíce špatně zařazených děl :( ?

sidonia
04. 05. 2005
Dát tip
víška.. to je masakr:) no.. nevim, jestli se to hodí říct.. ale i přes to, jak je to krátký sem to nedočetla

Wow a to jsem myslel jak jsem se zase nepřekonal :-) Díky. Myslím to upřímě :-)

wooxy
20. 04. 2005
Dát tip
já nevim nic novýho

Nicollette
20. 04. 2005
Dát tip
ach to je zas drama jako prase nebo je to jen jeden monolog z něj?

Wuzzy
20. 04. 2005
Dát tip
Podepisuji se pod kritiku od Nicolette. Akorát bych dodal: To je zas drama jako sviň, ty brďo!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru