Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ňákej

21. 04. 2005
0
0
1209
Autor
proscutto

sedim čekám až mě posere to štěstí co se to tak řiká jo sedim čekám a řikám si to si zase naletěl blbečku sediš blbě jako vstanu a řikam si kudy kam a von mě muj nos dycky někam dovede a tak du a vidim pole a pak vidim že to nebylo pole že sem zase naletěl a už seru na to co vidim protože stejně dycky naletim budu vám vyprávět o svym blbym životě jestli chcete ale vás to stejně po chvíli přestane zajímat a budete jen dělat že posloucháte to tak děláte dycky na to nikdy nenaletim vy si řikáte chudák chvilku posedíme pokejváme a dem dál ale vubec vás nenapadne nikoho vás nikdy nenapadne že třeba potřebuju víc než abyste se vedle mě kejvali jak nějaký autistický magoři vy si snad myslíte že sem úplně blbej magor nejspíš autistickej že jo ale já mam taky svý sny chci bejt aspoň lepší jak vy kejvat už se umim...
bzucooo
23. 04. 2005
Dát tip
to ma tesi...myslim...

scarbo
21. 04. 2005
Dát tip
Začátek vypadal docela dobře.. s.

proscutto
21. 04. 2005
Dát tip
byl to jen pokus a kdyby se to rozjelo, nikdo by stejně nic dlouhýho nečetl...no jo dík

papouch
21. 04. 2005
Dát tip
o ničem používání vulgarizmů je tu ubohost (

proscutto
21. 04. 2005
Dát tip
jo, asi sem ubohá aspoň něco

bzucooo
21. 04. 2005
Dát tip
??? neviem ti ???

proscutto
21. 04. 2005
Dát tip
to byl takovej pokus fokus...nemám k tomu vztah

Pearlian
21. 04. 2005
Dát tip
Chci bejt aspoň lepši než vy... to sedí pro ten dnešní svět!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru