Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kočí v sedle

06. 12. 2000
6
0
2529
Autor
Lenin

Toto dílko je má krutá pomsta za _JiKův_ hanopis Starý a shnilý Lenin. Takto se pracující lid vypořádá s každým, kdo by mi stál v cestě. Dále přiznávám další zdroje inspirace: Merle (Starý strom), Merle (Shnilý strom), Mirosláwek (Shnilý Merle).

Zas drožku hnal - svým hřebcům vzdor v kozlíku rozkročen - jak Herkules jen biče sten - ve vichru z hor on přísahal - že přijde dnes Ve tváři hněv - a přesvědčení hrd směle stál - a víru měl vzlyk písně své - pěl v roztoužení až příliš psal - do kritik děl Žár duše té - co začla boj ve sluchu měl - když rozvrat ved oděl se veršem - v pevnou zbroj a v dešti střel - se řítil vpřed Vzpěnosíla Temnoržání Otěživé Uzdohraní Hřívoplavné Bičechvění Tryskodravé Soutěžení Nejen Kočí já též jsem kůň žlutě močím po-krytikům ... Teď jsem se probudil pod dílkem s elánem nechtě jsem zostudil básníky navzájem A to dnes znovu podražila sláma ... (co si budem cpát do hlav _JiKo_ ?)
Vojtek
14. 12. 2000
Dát tip
Lenin: usměvné.... :-) tip Bříza: perfektní... tip exp2

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
Silly: ...tesat do kamene...

Silly
08. 12. 2000
Dát tip
;-))

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
jiko: máš dva bonusy pro dobré řidiče? :-)))) furt se mi to líbí :-))))

Bříza
07. 12. 2000
Dát tip
SHNILÝ PÍSMÁCI: Šumžvástu tlach a citubrek sbehleď strach smích exhibek láskosti prout a vírovzmach hříchání pout pád hádekrach přírodní krev vulgárnatrus mystický zpěv prázdnických můz Šílosíla Krytykání Mírolisté Merlechtání Papouchrochté JiKopění Zazoocitné Bambulení Nejen Ti - též já psím mákem příště spíš roztrhnu tlamu hákem nežli tu začnu zas slintat city tak přísahám Vám na všechny sh….. (kryty - ky ;c) - pak jsem se probudil s dušinkou bolavou srdíčko na cucky, černej mrak nad hlavou a běžel k Písmáku - jak pastýř k Betlému z depky se vyslintal, kašlaje na trému … - už aby nám odpojili Internet !!!! :c)

Vio
07. 12. 2000
Dát tip
Teda Břízo!!! ;-))))) Tolik novotvarů na tak malém prostoru snad ani lyryk nedokáže zplodit!!! ;-))))

Merle
07. 12. 2000
Dát tip
téda břízí... zbytečně dobrá práce...

Miroslawek
07. 12. 2000
Dát tip
Dědek Břízák: Hih, jako Leninův tiskový mluvčí se nezmohu na slovo. Oook!

Regis
07. 12. 2000
Dát tip
Břízo, to bych skoro pasoval na Písmáčí hymnus! *!

papouch
07. 12. 2000
Dát tip
hlásím obdiv

Bambulka
07. 12. 2000
Dát tip
Břízenkoooooooo! Já to ci TÍPnout!!!

JiKo
07. 12. 2000
Dát tip
Je cosi prohnilé ve státě Písmáckém :-))))) Bříza dobrý vítej do rodiny :)))

Silly
07. 12. 2000
Dát tip
kdyby se Lenin zamiloval do Múzy místo do Aurory a zažehl v říjnu okouzlen barvami podzimu Básnickou revoluci, mohli jsme teď být baštou poezie, aspoň jako ten satelit... :-)) avšak dějiny jsou moudré, odhalily chybu a nechaly zroditi Oldu

Albireo
06. 12. 2000
Dát tip
Bavíme se a dáváme Tipy - já také - ale on nás Gulag naučí!

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
:-))))))) až na nedodrženou formu... ještě se vrátím bradkáči

Bambulka
06. 12. 2000
Dát tip
tedy vy jste se rozjeli:-)) tak jen práskněte do koní, _JiKo_ to ukočíruje:o)

Carodej
06. 12. 2000
Dát tip
Je do dost dobrý:-)

Regis
06. 12. 2000
Dát tip
Nuž, tavárišč, čevó že vam... ;-) nrávitsa...

Šminka
06. 12. 2000
Dát tip
Jéje, to jsem zvědavá, co bude následovat. Zatím je to jedno lepčí než druhý!! :-))) Co na to _JiKo_?? Ťyp!

Bodlak
06. 12. 2000
Dát tip
No dobry, hosi, stava se z toho rodinny server, teda uz se asi davno stal..)))))) Tak do toho, rodinko!!

JiKo
06. 12. 2000
Dát tip
:)))))))))))) chéééé Já jsem výborný řidič!!! Jé hele aréna!!! Nedodržels formu a některé rými kulhaj ... ale to všechno neváá páč mám konečně báseň v který vystupuju a která bojuje za práva náš Kočích!!! Kočí na hrad!!! Kočí je proti globalizaci !!! Hip hip hurááá!!! :-))

JiKo
06. 12. 2000
Dát tip
mám lehkou rýmu tak sem ji napsal mměěkkccee

papouch
06. 12. 2000
Dát tip
Míwwo :-) seš mistr :-)))

Demon1
06. 12. 2000
Dát tip
To by se spíš mnělo jmenovat odplata!Ty lenine :-)))

Vio
06. 12. 2000
Dát tip
chááááááááááá oduchakuchu a ještě víc ;-))) TIPík

rire
06. 12. 2000
Dát tip
tak tahleta zlomyslnost za TIPáček stojí :))))))))))))

Miroslawek
06. 12. 2000
Dát tip
Lenine, Lenine, ač pobaven musím konstatovat, že Dědouch píše líp.

metan
06. 12. 2000
Dát tip
spíš aktualita - než informace mimo tento server ..ehm (sice chápu, že máte rádi antiku a 19.století, ale její jazykový balast --><--nejde to do hromady, jinak fakt ftipný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru