Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rudé růže

06. 12. 2000
4
0
991
Autor
Erogonth

Někdy se nemůžeme jen tak vyrovnat s věcmi dávno minulými, a někdy nás děsí i v našem budoucím životě...

Nemyslím teď na rudé růže, ani na procházku teplou tmou. Myslím na všechny padlé muže, myslím na válku studenou. Nemyslím teď na rudé růže, myslím na západ krvavý. Na kousku rozsekané kůže, na střeva padlá do trávy. Nemyslím teď na rudé růže, ani na krásu očí tvých. Ani na teplo tvojí kůže. Hledím do lebek děravých. Pořád mám na mysli hrdé muže a ostrou ocel studenou. Teď hustý porost rudé růže ční nad mohylou kamennou. Nemyslím teď na žádné kvítí, a už vůbec ne na růže. Však koho válka jednou lapí, máloco už mu pomůže.
papuček
21. 06. 2001
Dát tip
Máš mou úctu synu.....

Menahen
20. 01. 2001
Dát tip
tip.já nevim, možná je to blbost, ale myslim, že je to takový protipól, kvůli takové ohavné věci, vznikne tak krásná báseň..

Adanedhel
10. 12. 2000
Dát tip
ups....SUPER...asi nemám co bych řekl jiného ..jen: Škoda dalších slov.

Ergi ja...ja...ja ziram,nemam slov,jak ?? Jak si vytvoril neco tak,tak nadherneho..nemuzu nedat tip,proste nemuzu,zpracovani jednotlivych strof je velmi dobre,napln nuti k mysleni,volba slov skvele sladena a jejich vyznam horce sladky,smutny a pravdivy...jako rude ruze

Demon1
06. 12. 2000
Dát tip
Válka je peklo,a ty jsi ji stvárnil v kruté,leč pravdivé podobě.Dílo přijatelné,bouřlivé a smutné zároveň.

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
hmm ..., jo, pravdivé to je

alex
06. 12. 2000
Dát tip
hrůzu války je potřeba připomínat stále, ale ..... každý na to musí přijít sám.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru