Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dej mi pokoj!

24. 04. 2005
1
0
939

 Seděla v koutě a nervózně si kousala nehty. Oči měla upřené na dveře. Určitě přijde. Zase tu bude a ona nebude moct se ani bránit. Tolikrát se mu snažila ubránit, ale nešlo to. Pohlédla na modřinu na noze, když spadla na roh skleněného stolu. Několik obrazů bylo zničených a o nábytku ani nemluvě. Náhle něco zaslechla. Ano, je to on! Schoulila se jako malé zvířátko. Pak v ní ale nastal vzdor. Vstala. Ne, to ne. Už se nenechá ponižovat. Už nikdy nevkročí do tohoto bytu! Popadla sekáček ležící na stole. Pohled stále upírala na dveře. Vstoupil. Úplně tiše."Dej mi pokoj! Zmiz z mého života!!!" žena sekla. Nestačil zareagovat.

 Seděla na gauči a nemohla uvěřit, že se ho zbavila. Podívala se na sekáček ležící na zemi. "Přece jsem tě zabila, ty mizerná moucho!"


je to umělý až běda

Marty73
28. 04. 2005
Dát tip
Když už ta pointa byla na světě, tak stálo za to si pohrát víc s obsahem, takhle to působí dost uměle.

StvN
26. 04. 2005
Dát tip
Stálo to za to?

aldebaran
25. 04. 2005
Dát tip
Tohle jsem teda nečekal. Zabít ***** sekáčkem dá určitě spoustu práce. Tip za nečekanou pointu.

To mám ale sny, co? :-DDD

koniec je o hovne ako ... inac pripomina rekviem pro panenku naladou ;)

Nicollette
24. 04. 2005
Dát tip
velmi vtipné ha ha ha

kapybary
24. 04. 2005
Dát tip
hmmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru