Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona a On

06. 12. 2000
6
0
1324
Autor
Erogonth

Tak tedy - je to o tom, co každý z nás zažil alespoň jednou. Myslím, že je to dobré téma...

Pohledem uvízla jemu ve tváři. Snad navěky jí uvěřil to, co mu šeptala. Slova zněla jako vítr; vyfoukla mu obavy. Jako přesípací hodiny se čas dral ku předu. Díval se na ní a nepřestávál věřit. A chtěl věřit... Splývali s časem s větrem a vodou. Splývali jeden s druhým tak, jako splývají vlny na moři. Splývali a hořeli. Plameny jejich srdcí; modré a červené se setkaly a vzplanuly On se díval ona klopila zrak červenala se... Do vlasů se jí opřel vánek a roztančil je. Tančili zlatý tanec ve třpytu večerního slunce, jež se odráželo ve večerním moři. Neoslovil ji nikdy. Zmizela mu před očima. On si toho nikdy nepovšiml a navždy viděl ten obraz. Stála tam, a pohledem uvízla jemu ve tváři...
Erendis
04. 04. 2001
Dát tip
Takse přidávám ke srůdištám s xka...známe vždycky bylo a bude ale je to pěkně napsaný *

Menahen
20. 01. 2001
Dát tip
Prolog je dobrej! Toto opravdu asi prožil každý, šťastný ten, který ji oslovil, šťastný ten, který se sní může ještě setkat. Někdo oni třeba napsal báseň...

Skleboun
26. 12. 2000
Dát tip
nevim, ten prolog se mi nezda ani dobry ani spatny...to uz je jinaci? Jinak: mam pocit, ze tohle uz tu bylo... mockrat. Ale neni to spatne...

Adanedhel
10. 12. 2000
Dát tip
Tak tohle si asi opravdu prožil každý....A i když by si za to nejraději dal facku, už s tím nic neudělá...nebo vlastně jo..napíše o tom ostatním, aby si dali pozor!

Eowyn
08. 12. 2000
Dát tip
Přidávám se k prosbě ostatním - pls, smaž ten prolog. Jinak je to mooc pěkný.

clovrdik
06. 12. 2000
Dát tip
po přečtení tvého prologu jsem od té básně nic nečekal a po přečtení té básně říkám : Smaž ten prolog, je nesmyslnej ! Tím chci říct, že tahle báseň rozhodně nestojí za prd, jak říkáš

papouch
06. 12. 2000
Dát tip
já tomu porozuměl .. taky se mi to stalo .. deja vu .. jojo, běž si pro lok něčeho dobrého a smaž prolok :-)

Astalavista
06. 12. 2000
Dát tip
To už se někdy stává.

J
06. 12. 2000
Dát tip
Mít oči stále otevřené a být pozorný k sobě i ke světu - Co kdyby právě kolem prošla láska?

Ergi plizzz smaz prolog a napis jiny...btw mas tip !!!!!!!!!!!!!!!

Sadaf
06. 12. 2000
Dát tip
Chápu moc dobře souvislost prologu a básně....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru