Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

25. 04. 2005
1
0
1150

...bylo to v noci a bylo to fajn...



Sen

Sedím a bojím se o tebe
je ticho, ale cítím tvůj dech
sedím uprostřed noci
a jen pouze svíce žhne.

Náhlá vzpomínka budí mě ze snění
snad je to sen, co ve skutečnost se mění
já zavírám oči, ale obrazům se nevyhnu
zadržuji dech, ale osudem nepohnu.

Cítím svrbění v konečkách prstů
cítím jak rukojeť do rukou beru
na druhém konci hrana, čepel a ostří
oči otevřené, ale nepřítomnost pouští.

Kráčím a schody vržou každý zle,
já kráčím, cesta ubíhá tobě i mě.

Vidím tě v rouše čistotně bílém halíš se
vidím, jak bezhříšně sníš, o lásce snad
přikročím blíže a cítím - ty modlíš se
nespíš - díváš se jak ve mně po krvi roste hlad.

Bylo to rychlé ani jsi nemukla
já nůž otírám o bílý šat
a krev na hrdle neztuhla
a já v klidu uléhám spát.

Ráno zpěv ptáků mě probouzí
a já cítím, že měl jsem to divný sen,
páral jsem v něm nožem jakousi
a doufám, že jsem z pokoje nevyšel ven.

Srdce mi tepe, klika je od krve
ten sen včera zdál se mi poprvé.
Proč v pokoji krev na stěně měla být?
Vidím svůj sen, beru do ruky nůž, nechci již žít…

Hugo VanHellsing
24.07.2004

Kamuniak
28. 04. 2005
Dát tip
děsivý sen,přímo noční můra,,,,,líbí

...johnny Ceddere:pišu takovou poezii jaka se mi libi... takovou jakou chci číst....a z meho pohledu je to porad poezie.... procpak mas odpor k takove poezii???(aspon tak na me pusobis....)....odpovim ti proc me se libi....cítím ze hluboké je to co je tvoreno u utrpeni....,nemam smysl pro pozitivni videni sveta, pripadne mi prilis plitké......tak zhruba nejak:)....

inlajn
26. 04. 2005
Dát tip
prolog nevim--tady si spousta lidí hází do porologu, soráč, debility...pak svíce(žhne, no jistě), "osudem nepohnu", no, vobjev, pak hrana, čepel, ostří,PAK VÍŠ, ŽE BEZHŘÍŠNĚ SNÍ---!JAK TO VÍŠ, SIMTĚ? PORAĎ--SCI-FI?)... -----------no, jen žij.. ---------ale todle by naději mělo!!!!!, Víš, jak vystupujou ty vypatlaný historický šermíři na hradech...no?????No?

John_Ceder
26. 04. 2005
Dát tip
odporuju si schválně.. jakou větev..? napodobuješ styl jakým se píše poezie - nebo alespoň ten co je předkládán těma co si myslej, že vědí co je poezie.. ano je fajn, že všichni netvořej stejně..proto sem ti taky napsal tu kritiku.. avi jsem dostal proč inlajne?

inlajn
26. 04. 2005
Dát tip
přehmat....seděl jsem u compu přes noc, něco matlal ,a vobčas sem zajel....velice se omlouvám--------- to by se správnému písmákovi ani ve 4,00 stávat nemělo. in.

John_Ceder
26. 04. 2005
Dát tip
omlouvat se nemusíš..a šaškovat taky ne;)

inlajn
26. 04. 2005
Dát tip
no, vypadá to, že si budu dělat, co budu chtít,a věřim, že ti to tak vyhivuje(bude muset).....pa, mazlíku.

John_Ceder
25. 04. 2005
Dát tip
je den a je to hrozný.. nenapodobuj, buď svůj..neposlouchej cizí názory na poezii, zamysli se co by podle tebe měla poezie vyjadřovat..tohle?

...za prve,odporujes sam sobe v jednom kratouckem hodnoceni.... ... za druhe... proc by poezie nemela mit i takovou vetev???... ... a za treti nemyslim si, ze nekoho napodobuji....(ovsem vis-li to ty , tak se rad poucim) ... ...a za posledni...je fajn ze vsichni netvorime stejne, ne?? :))... ale dik za nazor...;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru