Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veselo

Výběr: Print, Lyryk, egil, Elyn
29. 04. 2005
10
0
5700
Autor
Bix

veselo bolo

pred zápachom jari

 

kanále otvárali

ako hroby

 

vo mne všetky útroby

vyhnili do zeme

 

mizneme


Elyn
06. 05. 2005
Dát tip

...myslel somtuto...ale vidim ze nie....tak sorry...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Ašš: Ale je to jasné prepojenie - zem, korene. Nie si vôbec vedľa, lebo som ich napísala za sebou:o)

...hej...ja viem...ale nepouzila si tu to slovo korene...

Bix
03. 05. 2005
Dát tip
Ašš: To nie, ale je to moje dosť obľúbené slovo básňové. Stavím sa, že mám aj báseň Korene :o) (Btw. mám mániu pomenúvať básne v množnom čísle)

Bix
30. 04. 2005
Dát tip
Sýkorka: Toto je jedna z tých básní po Zlatom klinci :o) Niečo tam z toho musí byť.

Anis
30. 04. 2005
Dát tip
líbí *T


...mne to skor evokovalo prechadzku centrom mesta....ked je nizky tlak...

Fouckault
29. 04. 2005
Dát tip
***

Zuzulinka
29. 04. 2005
Dát tip
to nezní moc veselo..to Tvoje veselo....

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
Ašš: Bola to mrazivá noc pod dohľadom mesiaca s ťažkými vôňami kvetov...

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
Zuzulinka: :o) V tom je práve ten "vtip" :o)

...tazke vone kvetov mi zas evokuju botanicku zahradu...

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
Ašš: Tu v okolí mojej práce je akoby botanická všade...uff...toto počasie ma zabíja /všetkým dobrým, čo sa dá/

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
už zase som...

...co si zasa???... .... ze ty robis v nejakom skleniku???... ...mne taketo pocasie vyhovuje....ani zima ani teplo...krasa...a nezabija ma ani dobrym ani zlym...pohodicka....

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
Ašš: nie, v bývalej vilovej štvrti v Petržalke, ale dnes sa mi zdá všade pekne :o) "zabíja" je dnes pozitívne :o) zbožňujem toto počasie

...ja som pochopil...preto som napisal ze ani v dobrom...ani v zlom... ....petrzalska vilova stvrt???.... ...inak v zivote som si nemyslel ze budem s nieym odtialto rozoberat pocasie....

Bix
29. 04. 2005
Dát tip
počasie je univerzálna téma :o) No, kedysi celá Petržalka bola vilovou štvrťou :o) Ovocné stromy, a tak...mali sme tu dom. Teraz máme krabicu. Je tu ulica "vilová" a je to blízko petržalskej stanice.

Sýkorka
29. 04. 2005
Dát tip
Teraz máme krabicu :o))). Poznám. A k básni: páči sa mi, keď si takto priama v pocitoch. Viac ako hračka s významom je to pre mňa básnička o Tebe :o).

Zbora
29. 04. 2005
Dát tip
t.

...ja viem ze tu boli rodinne domy...len ma zmietlo to oznacenie vilova....takze ci mi nieco neuslo... ...tam v okoli matadorky...to je ale celkom fajn...teda ak neratam kopcany...ale to je jedno... ...a ak sa pozries smer aupark zlte domy...tak uvidsis moju krabicu...

inlajn
29. 04. 2005
Dát tip
přesný. T.

egil
27. 04. 2005
Dát tip
.. do ne/ná/vrat/na

Bix
27. 04. 2005
Dát tip
Zrodenie a smrť - odvrátené strany.

Ingmara
26. 04. 2005
Dát tip
!!!

Petula
25. 04. 2005
Dát tip
Ty morbidko! :o) To by mě opravdu nenapadlo, že i tohle je Jaro. Ale JE! (Jaro venku, jaro v nás…) TiP za nápad, postřeh.
|||-_-|||
«*»

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru