Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč jsem Ti věřila...

26. 04. 2005
0
0
862
Autor
Bluedelfinka

Proč jsem Ti věřila... Nezbyla mi ani kapka naděje, v kterou jsem doufala, nechtěls mě vidět, proto jsem zoufalá. Doufala jsem v silné pouto, ale Tys ho přetrhl, přetrhl a ani ses neohlédl. Že já tam stojím, neviděl jsi, že já čekám, až se vrátíš, necítil jsi. Zbyly jen výčitky, naděje umřela, odešels. Proč jsem Ti věřila?

Proč jsem Ti věřila...

 

Nezbyla mi ani kapka naděje,

v kterou jsem doufala,

nechtěls mě vidět,

proto jsem zoufalá.

Doufala jsem v silné pouto,

ale Tys ho přetrhl,

přetrhl a ani ses neohlédl.

Že já tam stojím,

neviděl jsi,

že já čekám, až se vrátíš,

necítil jsi.

Zbyly jen výčitky,

naděje umřela,

odešels.

Proč jsem Ti věřila?


Lindo
24. 06. 2005
Dát tip
Delfínku Poníku, nic si neber. Donesu ti na sjezd sešit s básničkama, nebo ho chceš dřív? Jo a koho se týká ta básnička? To co si myslím? hihihihihhi Zkus to příště napsat jako definici do matiky- hlavní údaj hezky rozveď...teda neříkám, že mě se to daří,...

sorry všem, ale já už taková jsem... a všecko si moc beru... to je možná odezva na to u tý básničky :-)

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
..jak to mám, kurnik, vědět? Tady se ti sláněj k nohám pod blábolem plnym bohorodičovskýho tápání a votázek, ale co v tomhle kdo, sakryš, kdo může hledat...(najít!!!?) 1:Stojíš 2.Ptáš se 3. Doufalas 4 Vodešel Sorry, je to asi šoufl,--- já bych nevodešelo, ale zdrhal.

....opakovanie matka mudrosti...

...a este sa hovori kto do teba kamenom...ty do neho dvoma... ...ale to uz je asi mimo...

Tominka
26. 04. 2005
Dát tip
Nějak v tom nevidím nejen smíšené verše, ale skoro žádné verše.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru