Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dievcata II

26. 04. 2005
0
0
1830
Autor
verbum

Dalsie tajne nahliadnutie do dennika mladej ucitelky a jej krasnej studentky.

Ešte jedna takáto noc a manžel ma načisto pripraví o rozum. Vystrája ako nejaký Tarzan z džungle. Opäť som sa nevyspala a budem sa musieť veľmi ovládať, aby som po príchode do  triedy nereagovala príliš podráždene. Dievčatá predsa za nič nemôžu. To som si opakovala celú cestu do školy. Budem sa musieť so svojim mužom vážne pozhovárať. Ale čo mu poviem? Že je príliš dobrý v posteli, aby ubral plyn? Nejedna žena by sa mi vysmiala. Radšej to nechám tak ako to je. Zapísala som hodinu do triednej knihy a otvorila som zbierku básni, ktorej autorkou bola mladá slovenská poetka Kvetoslava Kamilová. Nahlas som prečítala pár riadkov a potom som sa porozhliadla po triede. Dievčatá ani nedýchali. Opäť som sklonila hlavu ku knižke a pokračovala som.

 

Nech zatratí ťa naveky

zradil si našu lásku

nech odveje ťa

vietor ďaleký

nech dušu tvoju

rozšliape

dravec praveký

 

Tvoje mocné telo

hladili cudzinkine

jemné dlane

ak ma chceš podviesť

nech sa tak stane

 

No dovoľ aj mne

napiť sa z jej prsníkov

pobláznila celý svet

zviedla našu kráľovnú

aj zotročených roľníkov.

 

Miluj nás večne

vidíš že obe máme ťa

rady

ak nenačneš mokré

studnice

dopustíš sa veľkej zrady

 

Jej bozky sú ako oheň

a telo sťa večný ľad

už ľúbim iba ju

a ty môj milý

ty sa strať!

 

 

Po doznení posleného verša nastalo v triede hrobové ticho. Zatvorila som knižku a prešla som sa po miestnosti. Oči sa mi náhodou o niečo dlhšie pozabudli pri poslednej lavici, v najbližšom rade od dverí. Ďalej od uličky sedela Katka Benčíkova, ktorej ľavá ruka zablúdila pod krátku bledoružovú minisukňu, priamo do čiernych sexi tango nohavičiek. Pravidelnými pohybmi, ktoré mali na svedomí jej štíhle prsty s naružovo nalakovanými nechtami, dráždila svoj nevinný dievčenský púčik. Belasomodré oči mala mierne privreté a hlavu zaklonenú smerom dozadu.. Keď sa naše pohľady stretli, líčka jej zaliala horúca červeň.  Nenápadne vytiahla ruku spoza nohavičiek a napokon aj spod sukne. Mala som pocit, že na mňa hľadí asi takým spôsobom, akože ty cundra, aspoň si ma mala nechať dokončiť, čo som začala, ale pokiaľ ja viem, študentky by nemali masturbovať na vyučovaní, nech sú akokoľvek nadržané. Celý zvyšok dňa mi Katka neschádzala z mysle. Trochu som sa pousmiala nad predstavou, že by som jej otcovi, bohatému komerčnému právnikovi a matke, známej investigatívnej novinárke napísala poznámku, že ich dcéra počas hodiny slovenského jazyka masturbovala v poslednej lavici. Neskoro večer, keď sa vrátil  môj manžel unavený z práce, už som ho nechcela zaťažovať tým,  čo sa mi prihodilo v škole. Mimochodom, konečne som sa dobre vyspala. Škoda.               

 

 

                                                                                                                    3. september

 

 

 

 

3. september

                                                           

( 21. 15 )

 

 

Dnes ma naša nová slovinárka prichytila priamo uprostred masturbovania. Čumela pri tom na mňa ako na bytosť z inej planéty. Ježišmária, tak som si to robila. No a čo? Som predsa mladá a zdravá študentka, ktorú navyše nemá kto ukojiť. Keby som mala chalana, nestalo by sa to. Navyše, keď sa to tak vezme, aj naša triedna má na tom svoj podiel viny. Nemá nám čo čítať také oplzle básne. Ty ma určite chápeš, milý môj denníček hriešniček. Len dúfam, že sa o tom nedozvedia moji podarení fotrovci. Tú hanbu by som asi neprežila. Vidíš, skoro by som zabudla, ty môj drahý denníček perverzníček. Vieš, že už aj Danicu Válentovú, najväčšiu bifľu v našej triede pretiahol nejaký chalan? Danicu, tlstú kačicu, no pochopíš to? Už len štrnásť báb si nevrzlo. A medzi nimi aj ja. Je mi z toho nanič. Dočerta, veď mám dlhé blond vlasy, oči modré ako letná obloha, štvorky kozy, pekne vypuklý zadok, dlhé štíhle nohy a moja kostra neváži viac ako 58 kíl. Iste uznáš, že pri výške 170 cenťákov to nie je najhoršie. Škoda, že aspoň z tvojich stránok, drahý môj denníček hriešniček netrčí niečo, čo by aspoň vzdialene pripomínalo mužský penis. Hneď by som si stiahla nohavičky a osedlala si ťa... Ty môj veľký koník. Aj s mojim mladším bratom poriadne zametá pani puberta. Keď som sa  poobede vrátila zo školy o niečo skôr, lebo nám odpadol deják s Martincom, môj neukojený brácho sedel na gauči a listoval v nejakom pornočasáku. Ešte nikdy v živote mu neboli boxerky vpredu také pritesné. Ozaj, aby som nezabudla. Dnes ráno som sa zobudila spotená ako maratónsky bežec. Plachta podomnou bola nezvykle vlhká a cez nočnú košeľu mi presvitali stvrdnuté bradavky. Chvíľu mi trvalo, kým som si spomenula, čo sa vlastne stalo.  Snívalo sami, že som stroskotala uprostred oceánu na neobývanom ostrove. O pár dní priplávali neznámi čierny domorodci na slamenných loďkách. Boli úplne nahí ako grécky bohovia. Náčelník ma chytil za vlasy a donútil ma kľaknúť si na kolená. Mlčky som chytila jeho nádherný ebenový penis a vložila som si ho do úst. Bol taký obrovský, že som sa skoro zadusila. Nevedela som sa dočkať chvíle, kedy mi ho zasunie medzi bosé nôžky. Keď už som priam cítila jeho teplo a tvrdosť, vtedy zazvonil ten prekliaty budík a ja som musela vstávať do školy. Čo sa dá robiť. Len škoda, že nežijeme niekde bližšie pri mori... Takže zatiaľ toľko, milý môj denníček hriešniček. Zajtra večer opäť vezmem do rúk atramentové pero a zverím ti všetky tajomstvá sestnásťročnej študentky. Dovtedy ti želám dobrú nôcku a pekné sníčky.

 

 


...som to teda precital...a spomenul som si na toho ucitela zo south parku...s tym panom klobukom co chodil...ani neviem preco...

kebyze uz moc chcem porno tak si najdem aspon nejake co sa da citat ...

verbum
26. 04. 2005
Dát tip
Minim, ty musis byt asi genialny autor, lebo zatial si zvozil vsetko co som napisal, ale v pohode.je to tvoj nazor a ja ho akceptujem. Nech sa ti dari.

obluda
26. 04. 2005
Dát tip
hihi, je to odveci...

Bonygirl
26. 04. 2005
Dát tip
dennicek hriesnicek , xixixi, si tomu dal... je to fakt blbost :))

...minim je genialny autor... ...to tu vie kazdy....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru