Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noe věděl...

26. 04. 2005
4
0
2995
Autor
Mioneo

Máte rádi motlitby i kdyby ne, najdete tady určitě pěkná slova...

Motlitby z archy

http://www2.biomed.cas.cz/~kamil/archa/index.html


supizmus
02. 05. 2005
Dát tip
děkuji moc, hlavně modlitba vola je pro mne v současnosti aktuální. jsem vůl a potřebuji být v kontaktu s Bohem (:

Mioneo
29. 04. 2005
Dát tip
oh to mě velmi těší že mohu, tu je ruka má podaná, ať i tebe těší... Mám k tomu blízko, alterna, sám si pěstuji, ale laik,víš málo ještě vím. Mým doktorem je momentálně les, divim se, ale věřím a on mi dokazuje že umí... mocná příroda, jen najdi ztracené klíče se říká a dveře se ti samy ukážou...

Mioneo
28. 04. 2005
Dát tip
fauste du bist husté... neznám přesný význam slova interesantní ve vztahu k téhle stránce, ale z jistotou ti mohu říct že do této stránky zainteresován nejsem :o) stejně jako mnoho dalších jsem na ni náhodou nechal své oko hledajíc inspirativní slova... ale nechtěl bych aby si někdo myslel že jsem plagiátor!!!! dobrého dne kousek i tobě v týhle dravý době... :o)

drfaust
28. 04. 2005
Dát tip
vůbec ne... mě ta adresa zaujala z profesních důvodů... bio-medicína jsa sám činný v oblasti tzv. biomedicínského inženýrství....

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
dík.

Noe1
27. 04. 2005
Dát tip
chybí mi motlitba hadí ;-)

drfaust
27. 04. 2005
Dát tip
biomed???? tý vole

drfaust
27. 04. 2005
Dát tip
www.biomed.cas.cz je interesantní adresa! ty s ní máš něco společnýho?

Nicollette
27. 04. 2005
Dát tip
skvělý

(mathew)
26. 04. 2005
Dát tip
dobrý, dík:)

vesuvanka
26. 04. 2005
Dát tip
díky, jsou krásné a líbí se mi k nim ilustrace....TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru