Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Beskydská

29. 07. 2006
2
0
2266
Autor
Loco_Paco

Když ležím v létě na Smrku,

pryč ode všech úprků.

Zářivým tichem noci povznesen,

mám blíže ke hvězdám.

Nejvíce,když jsem tam sám.

Ostravsko-karvinská pánev pode mnou,

již nemračí se.

 Byť černou duši má.

  Organismy elektrických světýlek  

dýchají

v rytmu světa lidí.

Avšak hvězdy,nad hlavou mou,

pulsují rytmem věčnosti.

Na vrcholu Smrku,

1276 metrů nad mořem.

Necítím se pokořen.

Slovy,jimž pramálo rozumím.

Bez kydy,jsou šálkem mým..

 


Nadčlověk
09. 06. 2005
Dát tip
ser ___je to trouba ten dboy.

Nadčlověk
09. 06. 2005
Dát tip
Loko pokusil publikovat v časopise Science. Protože mu však sousloví "záporné body" v jazyce anglickém nepřipadalo dostatečně vznešené, rozhodl se používat krásné, stručné a výstižné české slovo BEZ KYDY (i v anglicky psaném článku) a tím podpořit snahu obrozenců o povznesení českého jazyka.

Panasonic
09. 06. 2005
Dát tip
Společnost Panasonic i nadále zůstává partnerem Loco Pako hnutí jako Celosvětový oficiální partner.

Dboy
08. 06. 2005
Dát tip
SMRK má 1278 metrů nad mořem.ALE jinak BOMBA.

Loco_Paco
08. 06. 2005
Dát tip
Čím víc tím líp.Dík Dbojimbojim.

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
já Žižkov, ale mám to tam moc rád, myslim na Ostravsku.......smi připomněl. Díky, du si dáchnout, za chvíli už ze mě bude pesan rvát deku.........................čus!

Loco_Paco
27. 04. 2005
Dát tip
Žižkov taky super,ale Beskydy jsou mi přeci jen bližší.Ač jsem rodilý Przeňák..

Jo Beskydy jsou krásné, já je ráda na Valaššku :-)...t*

Valašsku :o) překlep

vesuvanka
27. 04. 2005
Dát tip
Je moc hezká.... a je mi blízká.... na vrcholu hory je člověku dobře.... poprvé jsem to zažila na Šeráku a Keprníku v Jeseníkách... a v posledních letech na kopcích Českého středohoří TIP Przeňák? to je asi překlep, snad Plzeňák....

Loco_Paco
27. 04. 2005
Dát tip
ves-to je přeci úmyslný překlep,ale jinak máš pravdu jsem z Plzně.Jo a děkuji.

Zuzulinka
27. 04. 2005
Dát tip
Beskydy jsou krásné...kopečky mám slezené..kolem dokola..každý má své kouzlo....:-)))

vesuvanka
27. 04. 2005
Dát tip
díky, tak trochu jsem si to myslela, ale nebyla jsem si jistá....

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
a já mám taky rád valašský vořechy! teda ne vlašský v., ale ty psy, ! Sou přítulný totiž, protože dostávaj málo žrát asi....to: maulunka hvjeuzdnikau!

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
...a v Besydech, když sme tam poprvé přijeli rychlíkem Vsacam napřed do Vsetína, tak sme mělí dost místa teda v kupé, kde seděl jen jeden člověk!!!( jinak byl vlak narvanej.) NO, až když sme teda v kupé votevřeli dveře, mysleli sme, že je mrtvej, ale byl to Cikán a měl zutý boty, šibal. Tak sme si nacpali do nosních dírek papírový kapesníky, jemu se moc líbilo, co to máme, bylo mu asi šede, a chtěl taky. Já nelítám. Hrbol. Já sem řídil, ale po loňbsku výjomečně mý džigilli, páč 2 měsíce v krunejři. Já neumim skoro řídti. Ahoj a mějte se všichni hezky!

assage
27. 04. 2005
Dát tip
..je vidno*******šálek lahodného čajíčku...... ¦-) ..voňavého jistě..... taky mám moc rád NesebÄr * * * * * * * * ¦-)

inlajn
27. 04. 2005
Dát tip
vyber si...a vobojí najednou by nešlo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru