Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Území Královny 1

08. 12. 2000
1
0
2014
Autor
olivierek

... teď
pocit: vytrhlo mě z prachu vězení povětří z jiskření dotknuté hvězdami
zvířátko: "Ahoj, můj anděli slyšíš to taky To je nádhera"
anděl: "Ano, to na housle hraje zlá královna Je to potvora."
pocit: Rozvířen šelest slov procitá v nepokoj. Smích zbavuje těžkostí té bolesti, jíž příčina se netuší. Klid ! Napětí laděné na výkon žádá si o ticho.
Královna: "Baf ! Jsi můj"
pocit: V spárech se kořist zazmítá Jééé drží mě mé bláznění. Jak mě to unáší to chvění a svírání a hraje si s mými, a jo tak je to s mými strunami.
zvířátko: "Jak to že zlá ? Vždyť se mi zdá, že je překrásná"
pocit: Okouzlení nabývá. Hrne se nahoru k výšinám, do tajemných sfér, kde rozum sebe pozbývá, kde němý je, už nedýchá.
zvířátko: "Jak to že bolestně ? Její hra vzrušuje a hladí ne vůbec ne vůbec nebolí."

Sadaf
08. 12. 2000
Dát tip
Ta dlouhá mezera, to je jako když se otevírá opona...a počkat si na to otevření, to věru stojí za to...

Adelan
08. 12. 2000
Dát tip
Četla jsem několikrát...,je to zvláštní, líbí se mi to, určitě zaujalo, ale nemůžu si pomoct, zdá se mi, jako by to byl kousek něčeho (bude pokračování?) A pointa...? Zvířátko nevěří, že královna je zlá...? Ale možná mám jen vlčí mlhu :-) Sadaf: To přirovnání k oponě se mi moc líbí... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru