Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud vecneho opilca

27. 04. 2005
7
0
1488
Autor
verbum

ALKOHOL JE METLA LUDSTVA, ALE OBCAS TREBA POZAMETAT

Ked sedis v nocnom podniku a lejes do seba jedno pivo za druhym, vacsinou ti znie v usiach kvalitna rockova hudba. Vtedy mas strasnu chut nastupit na prvy vlak a precestovat cely svet. Zbalit prvu pipku co stretnes v uliciach mesta a poriadne si s nou zasukat. Rozplakat sa nad kazdou kravinou ako sentimentalna zenska. Vypit galony jamajskeho rumu a vyfajcit kvantum kubanskych cigar, co v teplom lone za par centov usulaju opalene mlade kurvicky. Spachat samovrazdu a navzdy sa tak vymazat ludom z pamate. Rozosmiat cely nespravodlivy svet a vysmiat sa vsetkym tvojim priatelom a znamym. Nakopat arogantneho barmana do guli. Zadrzat aspon cast penazi, ktore si este nestihol prepit. Dobyt cely siri svet a znasilnit siedmeho trpaslika. Utopit v polievkovej lyzicke nesplnene sny, co ta uz par rokov okradaju o pokojny spanok a kus mizerneho zivota. Zalietat si v oblakoch a nikdy viac nepristat na hlupej zemi.

Sam vsak velmi dobre vies, ze len co sa rano prebudis, pocitis strasne suchoty, v hlave ti bude trieskat hlasnejsie nez v kamenolome a ked z poslednych sil vyvratis zvysky predoslej vecere, svet sa opat vrati do starych zabehnutych kolaji. Tak to jednoducho musi byt a ty s tym nenarobis absolutne nic... 


petalihi
28. 04. 2005
Dát tip
Je zaujimave, ze sa v tom tolki nasli... Nasla som sa aj ja, sice nepijem, bude to len tym pesimistickym pohladom na svet...

no som necakal ze napises aj nieco stravitelne ;)

verbum
28. 04. 2005
Dát tip
Diki Minim, od teba si to kurevsky vazim

John_Ceder
27. 04. 2005
Dát tip
do: "Nakopat arogantneho barmana do guli". se mi to líbilo hodně..

...no siedmeho trpaslika by som neznasilnoval... ...leda tak snehulienku... ...a da sa....

Nicollette
27. 04. 2005
Dát tip
jo já bych teda žádnou ženskou vošukat nechtěla ale jinak je mi to blízký :o))) *

...niky...a co tak siedmy trpazlík???...

Nicollette
27. 04. 2005
Dát tip
toho sem schválně nenapsala :-) ale taky bych ho nechtěla voto... radši budu lítat v těch oblacích než souložit :-)

...tak stastny let... ...aby si nezletela...

Renas
27. 04. 2005
Dát tip
jo to poznám a je mi to myšlienkovo celkom blízke, ale neni to poviedka ale šak to je jedno *

StvN
27. 04. 2005
Dát tip
A tak to taky máme rádi. Příjemný čtení, na to, že zdaleka ne ojedinělý.

m11
27. 04. 2005
Dát tip
galony jamajskyho rumu????? co takhle zpit se tuzemakem kdyz flaska stoji sest petek nebo krabicovym don simonem? premejslej o tom.

obluda
27. 04. 2005
Dát tip
tak toto je podarene *

obluda
27. 04. 2005
Dát tip
tak toto je podarene *

obluda
27. 04. 2005
Dát tip
staci ti dva razy alebo este?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru