Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The Butcher

Výběr: sidonia
28. 04. 2005
7
0
2929
Autor
45rpm

 

"Lukáši, tady," Marek zaběhl do stodoly.

 

Musim ho něčim ohromit.                                                                        Má to tu docela hezký.

 

Lukáš se coural zahradou.                                                                     Určitě hezčí než u nás.

 

"Tos neviděl," řval Marek. Vyšel na světlo s velikou sekerou.

Lukáš se opřel o jabloň. "Ta je jak z Diabla."

"No jasně, Řezník." Marek se rozmáchl. Kolem hlavy zavířil prach.

 

Kdybych tak našel jednu pro něj.                                                           Kdyby tak našel jednu taky pro mě.

Nebo meč.                                                                                                        Nebo meč.

 

"Škoda, že je jenom jedna." Lukáš přišel blíž a dotkl se ostří.

"Podívám se," Marek odložil sekeru a vrátil se do stodoly.

Lukáš se rozmách a kolem hlavy mu zavířil prach.

 

Musim něco najít.                                                                                         Aspoň meč.

 

"Nic tu neni." Marek se vrátil s pavučinou ve vlasech.

"To neva," Lukáš se opřel o topor. "Jedna je akorát pro kata."

"No jasně," Marek ze stodoly přivalil špalek. "Jedna bohatě stačí. Kdo bude kat?"

"Já," řekl Lukáš, "když mám sekeru a jsem silnější. Ty ji určitě nezvedneš nad hlavu." Máchl sekerou a kolem hlavy zavířil prach.

"To je fakt." Marek se rozhlídl. "Kuklu nemáme, tak si aspoň sundej triko. Jako ve středověku."

"Jako ve středověku."

Marek položil hlavu na špalek.

Lukáš přistoupil. Rozmáchl se.

 

Nesekne.                                                                                                        Uhne.

 

Kolem hlavy zavířil prach.


sidonia
23. 10. 2005
Dát tip
Nesekne. Uhne. -----úžasný *tv+avi

45rpm
09. 10. 2005
Dát tip
reason

pozorovatel
05. 05. 2005
Dát tip
jo! (a ještě jsem tě inspiroval)

katugiro
29. 04. 2005
Dát tip
swan chce sex a stvn místo toho píše povídky :)) je výborná (swan, klidně si to vezmi osobně, ano?) *

katugiro
29. 04. 2005
Dát tip
hrajete si se sekerou?

dobry!

Nemi
28. 04. 2005
Dát tip
ajajaj...docela u toho zamrazí...a to si zaslouží tip**

Wuzzy
28. 04. 2005
Dát tip
Neco podobnýho se už prej (teta mojí tety to před deseti lety říkala švagrovi) fakt stalo - já to znám s palcem :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru