Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ale to víš

29. 04. 2005
5
1
1696
Autor
Mioneo

co na srdci to na jazyku, dávám chvíli rukám volno a hlavě taky, písmenek jsou plné mraky, jen správně zapršet...

Ale to víš

 

Hladí ti tváře vítr nebo já, hádej?
Je krásný večer, vlasy Ti barví do oranžova poslední zbylé paprsky slunce, jež se dere na západ.
Rychle ještě je pochytej do těch voňavých snopků, co tak rád hladím, než zmizí ůplně a na pastvu vyběhnou červení beránci. Jen tak sedět na kousku dřeva z rozštíplého stromu, nechce se mi domů, nechce se mi ani hnout, když jsi o mě opřená.
Víš na co myslím, tady hlavu nechávám, jen ať si plavou kam chtějí myšlenky právě stvořené,

jak ryby z hejna ztracené, teď jsem s Tebou.
Nelekej se jen měním levou ruku co Tě hladí za tu pravou, nebolí mě jen tomu moc podléhá a samou něhou odléhá.
Nezvedej se prosím, náruč mi opustíš, jak je teď prázdná, nejraděj tě objímám, naše srdce jsou tak blíž.
Ale to víš, neříkám na věky, ale ať jsi vzhůru nebo sníš... však víš


1 názor

Alela
27. 02. 2007
Dát tip
B O Ž E . . . NEZASLOUŽÍM SI, ABYS KE MĚ PŘIŠEL..., ALE ŘEKNI JEN SLOVO... A MÁ DUŠE BUDE UZDRAVENA...

ale jo, příjemná atmosféra...t

něžná, krásná, blízká, milá, hřejívá, prostě na tip* :o) btw ta se má :-)....

btw i prolog se mi líbí :o)

Mioneo
29. 04. 2005
Dát tip
juchuchu polechtej mě na břuchu, a třeba i štípni =o) nezdá se mi to... děkuji děkuji :o) hezky den vám věnuji...

Jokaste
29. 04. 2005
Dát tip
Souhlasim se vsim, co uz bylo vyrceno. Povedene dilko, velmi...* E.")

Mioneo
29. 04. 2005
Dát tip
Díky díky ať jsi kdo jsi, v Zambezi tam choděj bosí, tady zase píšem básně o tom jak je nám krásně, no někdy není... jó pocity ty se často mění... =o)

Mioneo
29. 04. 2005
Dát tip
http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=56908

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru