Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeka

13. 12. 2000
1
0
576
Autor
ištar

JAZZOVÁNÍ potřetí

texttextŘeka Když vstoupíš doprostřed řeky nezměníš její proud jen si ji můžeš zblízka prohlédnout Tajemství není na dně to nechává se uplynout
bobotic
16. 12. 2000
Dát tip
bobotic: co je to žvatlání? Ale souhlasím našel jsem tam jen jeden rým (proud, prohlédnout, uplynout) Vyjan: tajemství, které víš, že je důležité a uniká ti, přináší pocit nicoty, nezachytitelnosti? Rivka: díky, (alespoň někdo si myslí, že myslím :-)), to bys nevěřila, co se tady všechno štěbetá :-)

Rivka
16. 12. 2000
Dát tip
bobotic: Ale věřila, věřila... občas něco zaslechnu:c)))

Vyjan
15. 12. 2000
Dát tip
Rivka: Toto veřejné tajemství už znám.)) Ale rým je v této básničce přece taky.

Rivka
15. 12. 2000
Dát tip
Netušila jsem, že už si to štěbetají...:))) (ad rým - já vím, ale na to nebylo reagováno):)

bobotic
13. 12. 2000
Dát tip
prepač vážený autor, ale prečo LYRYKA VERŠOVANA nej keď nemogu nalezti none (uno One) veršos? ?:-)

Vyjan
13. 12. 2000
Dát tip
Spíš poetické cvičení než báseň. Měl (nebo měla?) by ses víc ponořit pod hladinu. Tajemství, které ti uplouvá, je nic proti tomu, které ti rve uši a duši. Ale verše to podle mého určitě jsou - v tomto s boboticemm nesouhlasím.

Rivka
13. 12. 2000
Dát tip
On myslí rým... (to my máme s Oldou takové tajemství - básně lyrické veršované = básně lyrické rýmované, etc.....):)))))

Mahoney
10. 12. 2000
Dát tip
*! (začínám se dost opakovat, že? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru