Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka na písmeno P.

03. 05. 2005
1
0
2238
Autor
flaky

Povím příběh,

potulný páter, pekař Pepa, Pavla Pipka, pěstovali pohodu. Pokud pěstovali pohodu, pak par excellence.

Páter Pukanýr povšechně pil, pokud pil, pil pekelně. Potíže přišli poté, pokud přestal pít.

Pavla Pipka plenila peněženky potulným povalečům, předváděla pro pány postelové pitominky, pak povykovala, pískala a podobně. Postupně přišel i Pepa Pekař. Pipka pípla: „pozdrav Pánbů perfavor.“ Podobně přitakal Pepa. Postel poskakovala. „Potěš Pánbů!“ Pískla poděšeně Pipka po půlnoci. Praskl prezervativ, přitakal Pepa Pekař. Předal prachy prchaje pryč. Pipka pomalu plakala, postupně proudy plnily podlahu. Pipka počala. Pekař Pepa po podál poloautomaticky plácal pecny pšeničné plichty. Pojednou, po pěti půlměsících, počal Pepa Pekař přemýšlet. Přál Pipku pojmout po boku pro potomka. Pečlivě přemýšlel, podobné potkalo proutníka pátera Pukanýra, půjdu poprosit o pomoc. Páter Pukanýr, pyšněl pitím. „Počkej, počkej Pepku prašivá,“ promluvil. „Pche, pozdě, pro pomoc, praví Pán.“ „Prosím!“ Promlouval plazící Pepek.“ „Pak poslouchej,“ pyšně pravil páter pitkař. „Po poledni patnáctého, požehnám před Pánem Pipce, podle Pepkova přání. Pokud Pipky paňmáma povolně podstoupí panovačné přání Pekaře!“ Pepek poskočil, pískl a pleskl patou po podlaze před Páterem. „ Počkej,“ pěl pohoršeně páter. „Po požehnání, přineseš páterovi: padesát pint piva a propečené prase. Protože požehnaný Pán, prostě, páterovi přeje.“ Pomlaskával páter, představujíce si plný pupek pašíka. „Prokletý páter,“ pokašlával Pepek. Pak poodešel plnit pekařinu.

Pipka poslechla Pepka, povolně po plešce připevnila pěnou pěknou paruku. Pospolu polkli po panáku peprmintky a pelášily pro požehnání. Pitomec páter, předešlou půlnoc pekelně pil po poledni se pokusil povstat před postelí. „Pác!“ Příšerné pálení plešky. Proklínal příšerné pivo, před Pánem. Posléze, půl hodiny po plánovaném požehnání, připotácel se politý potem před Pepka a Pipku.

Paňmáma, Pipek a Pipka po něm pokoutně pokukovali. Páter počal požehnání. Poté počal pitoreskně přešlapovati. „Proklaté pivo,“ proklínal polohlasně. „Potřebuju pisoár,“ polkl pobledlý. Poskakujíce práskl paškálem.

Pepek i Pipka pěnily, probodávali pátera pohledem. „Páčko,“ pravil páter pospíchajíce. Pokřikoval:“pány, potřebuju pány.“ Posléze přiběhl před pisoár. Plný pohody pravil:“požehnej Pane pisoáru.“ Potom pln potupy, předstoupil před požehnané. Potom polkla i Pipka. Páter pomočený, pozapomněl pootevřít poklopec. Potupa, pohoršení, páter padl po podlaze.

 

 

Platil pro přílišné pití.

Poučný příběh prohlášen za příklad pro podobné pátery.

Pepek, Pipka pospolu pokojně pekli pecny. Pipka porodila Prokopa. Pospolu pečou po dnes.


REDH0T
03. 05. 2005
Dát tip
Povídek pa písmeno -P- psem pe pždycky pyhýbal...

StvN
03. 05. 2005
Dát tip
Tohle mě nikdy moc nebavilo a nebaví ani ve tvém podání.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru