Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kolikrát

10. 12. 2000
0
0
621
Autor
Hrouda

Kolikrát ještě budu klečet s hlavou v dlaních ve střepech a popelu bičován neúprosnou symbolikou předmětů slov a tónů v troskách mostu s obrazem čísiho břehu vypáleným do očních víček ? Kolikrát ještě plíseň zklamání změní lásku v nechuť k čemukoliv a komukoliv ? Kolikrát ještě vklopýtám přes práh utrpení do ledového objetí prázdné netečnosti s protnutými rovnoběžkami smíchu a pláče mezi rty upáleným stéblem v pěsti a duší svlékající se na jazyku ? Kolikrát ještě budou popálené dlaně vzpomínek tleskat do rytmu tančící bolesti?
Tynic
18. 12. 2000
Dát tip
Tohle je moc slabá báseň ! Je to grafomanský text, ve kterém se autor obrací k jediné modle a to k sobě sama... Jako text k psychologovi obhajitelné...jinde však nikoli...

Cavalera
10. 12. 2000
Dát tip
Předposlední sloka je celkem dost podařená ..

Helena
10. 12. 2000
Dát tip
tak tohle přeskočím

bláhovey
10. 12. 2000
Dát tip
vyhoď první a třetí sloku a máš u mě TIP jak brno...

maty
09. 12. 2000
Dát tip
Někde trochu přehnané,ale líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru