Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hwalentůra

08. 12. 2000
5
0
1034
Autor
Erogonth

O lodi, která, ( jako mnohé jiné lodě ) navždy bloudí vodními světy...

Plula loď zlatem roubená, z nečasu do nehody, jakoby šípem raněná, vylétla labuť z vody. Hrdá hruď, prsa běloučká jak moře pěna čirá, a její pírka jemňoučká, a krásná křídla širá. Vzesla se vzhůru; bílý stín a pěla něžně zhůry. a okouzlila hlasem svým posádku Hwalentůry. Již nikdy nedosáhli břehu a na pevnině stanutí. Chtěli jen dávat srdcím něhu, po vzoru krásných labutí.
Menahen
20. 01. 2001
Dát tip
Tip HERE

Eowyn
23. 12. 2000
Dát tip
Mě se to jméno náhodou líbí a báseň je taky moc pěkňoučká.

Adanedhel
10. 12. 2000
Dát tip
Uf zajímavé pojemnování lodi,skladba slov na jedničku,výborný obsah? Co jsem vynechal??? aha..TIP.

maty
09. 12. 2000
Dát tip
Byli omámeni jak Sirénami,ale dopadlo to dobře...

Skleboun
08. 12. 2000
Dát tip
to se mi libi. Jaks prisel na jmeno Hwalwentůra? :)

stejna otazka jak Sklebika mne pali ?? :))) Inac velmi zdarile,velmi...skvela skladba slov :))

Mithrandir
08. 12. 2000
Dát tip
Moc pěkný.

Erogonth
08. 12. 2000
Dát tip
Hwalentůra...hmm..mně se nehodilo nic jiného k tomu : zhůry ....tak jsem si vymyslel Hwalentůru ! :-)

Skleboun
08. 12. 2000
Dát tip
Eri:ne ze by to bylo spatny, jen je to hodne neobvykly :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru