Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nula. Nic. Smrt.

05. 05. 2005
3
0
1609
Autor
Implicite

Tma je vysvobození a smrt na konci je její družka…

24

Probudil se a věděl, že dnes prožije (tedy to slovo moc neznal) den.

23

Už pro ten pocit lásky se prohlédl v zrcadle. Jediný, kdo mu ji mohl dát, bylo to zrcadlo špíny! Ta svině si brala padesát procent za zprostředkování!!

Kurva prodejná!!!

22

Poté si vyčistil to, za co ho dřív, když měl kamarády, chválili..

„Máš zuby jak nějakej moderátor!“

21

Omyl si to, v čem se zračila pustá naděje poznání a oblékl si to nebohé, co od něj nemohlo utéct.

20

Aby to neprotestovalo, dal tomu najíst.

19

A skončilo to, co měl rád – ranní naděje .. To si ještě mohl říci: „Dneska, tak dneska .. den prožiju den na sto procent … Aáách, to slunce začíná krásně hřát!“

18

Nešlo to! Fakt to nešlo! Proč?! Byli tam lidi! Tam venku byli lidi!

17

!! A kradli !!

16

Kradli všechno, co se jen dalo: Naději, pozornost, čas a co nejhorší - kradli i tebe.

Pěkně po kouskách…tu pohled, tu otázka…

15

 Osedlali si tě a pak si jen jel. Jel a jel ..Ohlávka na hlavě. Nic nevidíš.

Tma.

Bič.

14

Aaá bič! Ty svině mají bič!! Tma je vysvobození a smrt na konci je její družka….

13

Když už nemohl, pustili ho domů. Domov - místo, kde se skrýval a choulil v rohu.

Konečně neviděl to vysmívající se slunce. „Nemaká! Jen čumí!“

12

Padl vždy na pohovku a ležel. Oči pozorovaly strop a přemýšlely o jeho možnostech..

11

Jídlo přichází jen mimochodem.

10

Snaha něco vykonat . „To byl dnešek tak zbytečnej? .. Asi jo, půjdu spát“…

9

Spánek je vysvobození pro nešťastné..

8

Proč jen šel spát….

7

Teď se prohání lokomotivou (záviděl výpravčím), pak je v letadle, náhle se to všechno mění v modrou .. ne omyl, to je moře…je námořníkem. Ne, Kapitánem! ..

jen delfíni….

6

Jak ten měl bohaté sny!

5

Co nestihneš za dne, to za tebe dohoní hlava….

4

Ó hlava! Ó, jakou on měl hlavu..

3

Tu hlavu mu každý mohl jen závidět …

Taky říkali:“Máš super hlavu, budeš asi pěkně chytrej“…

2

Jo, ale jak to dopadlo..

1

Dělal koně…

0

 

0

0
0

 

.

..

….

Nula. Nic. Smrt.

Co jiného také mohlo zbýt..

….

..o..

.

 


Implicite
06. 05. 2005
Dát tip
alois: jo mas pravdu, povidka to neni, ikdyz uvaha taky zas az tak ne (je tam vcelku dej..) ..nevim, mozna si vymyslim zvlastni kategorii... ..neslo ani tak o nove zpravy, jako ukazat... ,,,,diky moc...

Implicite
06. 05. 2005
Dát tip
mariana: neslo ani tak o krizi jako spis o sedou kazdodennost, bezvychodnost, ztracene iluze ... ...kazdopadne i tobe dekuju ....(co to je to "prozatim".-)

Implicite
06. 05. 2005
Dát tip
fungus: i tobe vrele diky....

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
...dobrej pomníček..."zuby jako moderátor" mě ale donutily se i u hrobečku zasmát - ale jednou sme se smáli i na pohřbu, eště jako puboši, nám se zabil kamarád, vylít tátovi z auta...no a my dycky když sme jezdili na sáňkách, sme si zpívalki "Blíž k tobě, Bože můj"...a voni to na tom pohřbu začali hrát, zčistajasna sme zase s nim jeli na sáňkách z toho krpálu....těch facek cestou z vobřadu...!

Implicite
05. 05. 2005
Dát tip
diky..me zase jedou deda, v rámci exkurze (abych poznal vsechny aspekty zivota), tak me (asi 8. letýho kluka) vzal tez na uplne cizi pohreb - ukazal mi pozustale, vystvetlil co se jim stalo (zene a jejim dvoum dceram zemrel muz), pak me vybidl abych si taky hodil ruzi na rakev...no a pak jsme sli na obed...normalni prazska vychazka...

inlajn
05. 05. 2005
Dát tip
..Když sme u toho, tak teda (obecně, a vim, vo čem mluvim) bych snad pohřby zakázal, ale na druhou stranu myslim, že je děsný, když rodiče "jako šetřej" děti, a umře jim děda(vlastní třeba....fort mýho švagra)...a ségra synka "chránila", nevim, jak mu to vysvětlili, taky tak 9 mu bylo nějak, no a kluka zatraceně podcenili, vymyslel sdi(pro ně), že dědeček je někde !na vobláčku"..zrůdný až, myslim, a k životu to patří...psychouzši řikaj, že už ve třech letech je člověk s vlastnbostma "hotovej", pak se daj jen usměrňoívat a tak...no, když už, tak už, záleží, jakou formou, žejo...tvuj děda moiudreh děda, myslim...

Implicite
05. 05. 2005
Dát tip
no v ty chvili mi to bylo uplne jedno..sem si na to vzpomnel az ted a s odstupem casu mi to prijde docela sarkasticky.... ..kdyz sme u tech pohrbu - voskovec s werichem si slibili, ze jelikoz pohrby nesnaseji, ze to jsou "jen vykonstruovane emoce", tak si tedy rekli, ze na ty sve nepujdou - a tak se i stalo...))

Alojs
05. 05. 2005
Dát tip
ani ne tak povídka jako spíše indispozice, úvaha, nebo tak něco. Sice mi to neřeklo něco, co bych sám už nevěděl, nicméně jsou tam některé pasáže, které mě oslovily.*

fungus2
05. 05. 2005
Dát tip
Líbilo se mi to.**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru